zwangerschaps bootcamp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door balleke, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Zwangerschaps yoga en gym wel eens van gehoord, maar nooit mee gedaan. Nu was ik vanochtend bij de fysio en zij rade mij aan om zwangerschaps bootcamp te doen. Schijnt heel goed te zijn om je bekken te trainen ect.. ik vroeg haar al is dat niet te zwaar met mijn bekkeninstabiliteit en ze zei nee, want je traint je bekken en we doen alles op het gemakje... ah ahh Ik zie dat wel zitten en zeker omdat ik alles train en voor het eerst zwangerschaps clubje zit.

Maar zijn er dames die er ervaring mee hebben met zwangerschaps bootcamp en of het geholpen heeft kwa bekkeninstabiliteit?

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Doe hier gewone bootcamp. Ook nog nu ik zwanger ben. Even kijken hoe lang ik het volhoudt, maar vind het wel pittig en heb de dag erna (en daarna) vaak wel spierpijn. Je traint je hele lijf, dus dat is wel goed. Kan me nog niet zo'n voorstelling maken van zwangerschapsbootcamp.

3. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    lijkt mij een beetje vreemde naam dan voor als je rustig aan gaat doen.

4. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ja leek mij ook... maar er word niet hardgelopen ofzo dan is het wandelen. En andere oefeningen zoals plank worden vervangen door bekken oefeningen.

5. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Klinkt me dan meer als een hippe naam voor zwangerschapsgymnastiek 😉
    Misschien is het wel heel leuk, een keer proberen kan geen kwaad natuurlijk.

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Leuk

Hier hebben we 4 fysio trainingen met name gericht op bekken
    Daarna 4 lessen ademhaling mindfulness etc en dan 4 lessen in zwembad.... Zo zin in

Deel Deze Pagina