Ik ben bijna 36 weken zwanger van de tweede en ik ben nog lekker veel op pad. Samen met mijn zoon, mijn man en zoon of alleen. Toch word ik soms door mijn omgeving, of wildvreemden die vragen hoe ver ik ben, raar aangekeken, zo van 'Moet jij nu onderhand niet rustig aan gaan doen en dicht bij huis blijven?' Bij de eerste was dat helemaal niet zo, toen leek iedereen juist te zeggen dat ik er vooral van moest genieten, omdat ik straks met een kleine aan huis gekluisterd zou zijn Ik voel me prima, heb af en toe wat harde buiken, maar dit heb ik ook als ik een dag niks doe. Ik ben ook nog gewoon aan het werk en ik slaap minstens 8 uur, meer dan genoeg. Zo raar is dit toch niet? Toch? Herkenbaar?
Nou lekker doen hoor ik heb zelf bij mijn 4e gewerkt tot 39 weken. Werk freelance en is best zwaar werk Deed ook alles met me kinderen nog uitjes school brengen huishouden zelfs ochtend van bevallen nog bij de dokter geweest voor mezelf ivm oorontsteking Heb geen dagje thuis afgewacht Zo lang het kan lekker doen hoor bevallen kan je uiteindelijk overal mocht het niet bij huis beginnen Veel succes met de laatste loodjes
Ik zou echt niet thuis gaan zitten afwachten... Mijn eerste werd pas met bijna 42 weken geboren, dan zou ik bijna 1,5 maand rustig aan moeten doen? Echt niet! Zolang je maar naar je lichaam luistert.
Hier ook nog tot het einde vanalles gedaan. Als het kan, juist fijn toch? De dag van de bevalling was ik nog in de dierentuin. Oke de kleine meid kwam onverwachts 5 weken te vroeg. Ik was er ook echt nog niet aan toe dat ze geboren werd. Ik was nog met vanalles bezig en was me nog niet aan het voorbereiden op haar komst.
Ik heb tot 8 maand zwangerschap helpen renoveren in ons huis, heb nog de volledige woonkamer geschilderd Ik had bij mijn derde zwangerschap het meeste energie!
Nou als ik alleen oo de bank mag zitten zou ik helemaal vast roesten. Nee lekker bezig zijn ben ik ook waarom niet. Lekker blijven doen hoor
Niks raars aan hoor. Bij de eerste tot de dag van de bevalling nog alles gedaan wat ik wilde. Tot opeens uit het niks de bevalling zich aandiende (39+1). Had het nog helemaal niet verwacht. Tot 36 weken gewerkt, dat is nu ook weer mijn plan. Mensen noemde me allemaal hoogzwanger, maar tot de bevalling heb ik me nooit zo gevoeld. Ik hoop dat deze zwangerschap ook weer zo heerlijk mag verlopen tot het eind.
Gewoon lekker doen! Wij zijn met 38 weken nog uitgebreid boodschappen wezen doen in Duitsland, met 41 weken stond ik nog nieuwe schoenen te passen met mijn oudste. Toen ze in de schoenenwinkel vroegen 'hoe lang ik nog moest' begonnen ze zich wel ongemakkelijk te voelen en zei een verkoopster: 'wat als je vliezen hier breken?' Tsja... de kans is net zo groot dat een kind de winkel onder kotst... Ik ben met 41+3 bevallen... thuis zitten vanaf 36 weken was dan wel een hele lange zit geweest.
Bij mijn eerste zwangerschap wou ik wel veel bij huis zijn, maar ik vond het ook gezellig thuis. De kerstboom stond en alles was klaar voor de komst van onze dochter. Was in december. Nu ben ik vrij veel de hort op samen met dochter of met man en dochter. Ben nog niet hoogzwanger, maar ik voel me helemaal niet zwanger.
Ik zou willen dat ik lekker mee zou kunnen huppelen maar helaas hier 34 weken en helemaal op Geniet er van ... en pak op tijd je rust mocht je voelen dat het nodig is. Succes mocht het nodig zijn met de bevalling!
Als je, je goed voelt! Waarom niet? Je lichaam is een mooie raadgever. Ik ben ook bijna 36 weken en probeer nu wel rustig aan te doen (moeilijk haha). Ik voel me verder eigenlijk ook nog goed. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Hier ook nog steeds (39 weken vandaag) lekker mobiel... Ik ben niet zo'n stil zitter haha... nu met mijn nesteldrang is heel het huis aan kant, dus kan nu af en toe even gaan zitten. Maar ook nog dierentuin gedaan dit weekend (wel een locale ) en ben elke verjaardag er nog bij. Kan nog lekker met de hond naar het bos en met zoon naar de speeltuin. As weekend nog de carnavalsoptocht en dan hoop ik daarnatoch wel ergens te bevallen haha...lekker doen hoor! Ik ben juist blij dat het allemaal nog gaat ook al is deze 2e zwangerschap een stuk zwaarder dan de eerste.
Niks raars aan hoor. Ik wandelde met die termijn nog rustig 10 km, ging naar jamsessies in de kroeg en op de dag vd bevalling heb ik het hele huis nog gedweild. Lekker toch? Straks met een kleine baby kan het niet meer zomaar allemaal....
irritant is dat ja ik ken het. ben nu bijna 38 weken zwanger en breng elke dag mn dochter nog lopend naar school, ongeveer 10 minuten lopen, en ook halen smiddags. mensen vinden dat "knap " waarom ik ken de weg en ken toch lopen wat is daar knap aan. ik ga liever lopen dan fietsen omdat ik ook al weeen heb en bang ben er eentje op de fiets te krijgen. gewoon doen waar jij je goed bij voelt dus denk ik maar.
Zolang jij je er goed bij voelt en je nog lekker kan rondlopen, zie ik het probleem niet zo. Ik ben ook nog steeds behoorlijk actief, maar ik heb er al eentje rond stuiteren hier. Ook fiets ik nog steeds. Ik merk gelijk of ik teveel doe, word dan gelijk terug gefloten. Bij m'n vorige zwangerschap heb ik zelfs nog tot de dag voor de bevalling gefietst.
Zolang je je goed voelt is er niets aan de hand toch? Ik ben ook nog volop bezig. Ben nu zelfs aan het werk (eigen bedrijf). Want van thuis zitten word ik echt diep ongelukkig en zie ik alleen maar dingen die nog opgeruimd of schoongemaakt moeten worden. Dan liever met mijn kont achter de computer
Lekker doen, als je je goed voelt! Ik doe inmiddels wel wat rustiger aan, anders heb ik wel erg veel harde buiken. Maar ik zit ook niet de hele dag op de bank, ga wel met dochter naar buiten.
Rust is erg belangrijk, hele dag bezig zijn lijkt me niet goed maar je hoeft ook niet alleen maar thuis te zitten ofzo
Heerlijk toch, lekker van genieten! Ik ben 29 weken zwanger en krijg bij de minste of geringste inspanning al harde buiken of mega bandenpijn wat me ontzettend frustreert. Dus zolang jij je nog lekker voelt, zou ik gewoon heerlijk je eigen plan trekken .