Hallo allemaal Dat is weer een tijdje geleden dat ik hier actief was. Afgelopen donderdag had ik het gevoel zwanger te zijn. Nadat ik uit m'n werk kwam heb ik getest en deze zwangerschapstest was heel licht positief. Vrijdag heb ik nog een keer getest van de kruidvat, maar dan met ochtendurine. Deze werd gelijk erg helder. Vandaag ben ik 1 dag overtijd.. Is het dan handig om morgen al de verloskundige op te bellen of even ermee wachten.. 23 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ondanks dat dit dan m'n 2e kindje wordt weet ik het even niet meer hoe ik dat bij de 1e had gedaan. Vandaar de vraag. Bedankt
Ik zou dan inderdaad gewoon morgen bellen. Ik belde de gynaecoloog (de 2x dat ik zwanger was) op NOD. Oh en natuurlijk gefeliciteerd!
Ik heb beide keren vlak na NOD gebeld Dus als het al prettig voelt om te bellen: lekker doen! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Hoe sneller je belt hoe meer mogelijkheden je hebt qua afspraak denk ik. Volgens mij mag je over het algemeen direct bellen na je positieve zwangerschapstest.
Dank jullie wel, ondanks dat het gepland was toch verbaasd dat het zo snel is gegaan voor mijn doen. Morgen ga ik gelijk bellen
Hahah ik zal strax even een foto maken de test ligt boven. En telefoon beneden aan de lader als k nu na boven loop valt m'n tel uit.
Gefeliciteerd, dit zijn hele duidelijke testen hoor. Ik mocht de verloskundige pas bij 7 weken bellen, maar als ik de reacties lees is dat een uitzondering. Heb je al op hun site gekeken?
Op de site stond niet wanneer ik moest bellen. Ik ben nu volgens hun 4weken en 2 dagen. Heb 15febr afspraak bij verloskundige en 01maart bij fetura voor termijnecho