zwangerschaps buik bij overgewicht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamamarjon, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Tot welke maat gaan die buikbanden? Ik heb altijd het idee dat het me gewoon niet gaat passen ofzo, dus dan vind ik online bestellen best een risico.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    En vanaf hoeveel weken ben jij ze gaan dragen? las iets dat je wel moet oppassen dat het je buikspieren aantast. Ik wil gewoon een wat mooier buikje krijgen op den duur.

3. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Volgens mij tot xl. Maar de stof rekt mee uiteraard, je moet ze ook in je eigen maat bestellen. Dat is nog steeds geen garantie natuurlijk. De buikband die ik besteld had bij buikbanden, viel juist ruimer, waardoor het niet de ondersteuning gaf die ik fijn vond, maar het stond natuurlijk wel erg leuk. Het heeft er ook mee te maken denk ik hoe je je buik draagt. Is hij erg rond, of juist niet. Ik zou even kijken op de site, daar staat ook bij welke maat je moet halen bij welke omvang etc.

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    De buikbanden die ik heb voelen meer als een aansluitend tshirt dan dat ze strak zitten. Plus ze rekken echt flink mee. Ze zijn zelfs maat M, terwijl ik van mezelf een L heb. Komen ook van buikbanden.com

Dus als je de goede maat hebt, geloof ik niet dat ze invloed hebben op je buikspieren, omdat ze dus aanvoelen als een shirt of hemd.

De buikbanden die wel invloed hebben op je spieren, zijn die je strak moet aantrekken enz. Maar dan spreek ik meer over de bekkenband met een buikstuk.

5. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Dit is m dus. En kan nog een flink eind uitrekken.

6. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Mijn buikband kwam niet zo laag als die van jou. Die kwam tot waar mijn shirt ook kwam. Zal ook even een foto van die van mij destijds erbij doen. Ik droeg hem deze keer onder mijn shirt, maar had hem ook vaak erboven en dan zat hij echt alleen om mijn buik. De ene band zat dus wat strakker en de ander wat losser.

7. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Trok m express zo laag vanwege mn kont, de vetjes daar liggen nogal gevoelig.
    Grappig dat we dezelfde band op de foto hebben, maar met een andere kleur.

8. Eke84

Eke84 Actief lid

17 apr 2015
    255
    25
    28
    Bij mijn zwangerschap in 2012-2013 heb ikzelf nooit een zwangere buik gekregen.
    Heb ook overgewicht en mijn jongen lag volledig naar mijn ruggengraat toe.

Ik ben ook nooit bijgekomen tijdens de zwangerschap, behalve op het einde in 1 week tijd meer dan 30kg door pre-eclampsie. Maar ja, dat vocht zat echt overal dus ook niet naar mijn buik.

Ik vond het wel doodjammer dat ik nooit dat 'buikje' gehad heb. Maar in mijn geval lag het gewoon aan de positie van de baby. Had mijn zoon meer naar voren gelegen, dan had ik wel een ronde buik gehad.

Nu zijn we bezig met ICSI voor een brusje en nu hoop ik wel dat hij naar achter weer ligt, als het prijs is. Dit omdat ik 6 maand na mijn bevalling een grote navelbreukoperatie heb odergaan en toch wel bang ben dat een zwangerschap naar voren last gaat geven op mijn net die er zit. (15x15cm)

9. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Ik hoop dat jullie het niet lastig vinden,
    Maar ik heb nog een vraag vanaf welke week droegen jullie positie kleding?

Liefs ilona

10. Sab5

Sab5 Lid

2 jun 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Ik vanaf einde week 12! Daarvoor bij bepaalde broeken elastiekjes ertussen. Zwangerschapskleding zit echt heerlijk dus ik wil nu ook niets anders meer!!!

11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Dat vraag ik mij ook af. Vooral broeken zitten niet zo lekker meer. Ga in iedergeval straks een band bestellen :)

12. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    Heb gister besloten om mijn buik met verstevigend ondergoed en een buikband te showen, dan maar van mijn dikke buik een zwangerschapsbuik maken ;) dan lijkt het maar alsof ik al 6 maanden zwanger ben, ik kan me buik niet meer in houden en vind het een verademing haha uiteindelijk komt die "echte" zwangerschapsbuik vast nog wel ;)

Ik heb eigenlijk vooral leggings aan ik heb wel voor het eerst wat positie kleding besteld gewone broeken zitten me toch niet meer zo lekker eigenlijk.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina