Ben benieuwd! Waar konden jullie niet vanaf blijven qua eten of drinken tijdens jullie zwangerschap? Ik heb wil de laatste weken alleen maar schuimblokken eten, die roze met gele van Haribo. Ohh zo lekker!! En Ice tea met bubbels en Nutella op brood gaat er ook wel in. Helaas niet het gezondste van alles, maar gelukkig eet ik ook veel fruit en groente er naast haha!
Wit brood met een plakje kaas. Terwijl ik helemaal niet van witbrood hield voor ik zwanger was. Verder superveel zin in appelsap en cola en constant trek in patat met mayo.
Appelsap en tomatensap. Ongezonde cravings heb ik altijd , maar dit was dus anders, heb dat normaal nooit in huis.
Eigenlijk niks. M'n smaak is wel veranderd van zoetekauw naar hartig (zoute dingen, kaas etc ipv chocolade of snoep). Maar niet echt dingen die ik echt inene superlekker vind. Heb wel een tijdje gehad dat ik constant zin had in een cheeseburger (met of zonder broodje) maar dat is ook weer over. Op zich wel lekker dat ik nu bijna niks meer geef om chocola en andere zoetigheid, maar vind het ergens ook wel jammer dat ik geen cravings heb.
Heel veel trek in gefrituurde dingen en alles met een krokant laagje . Denk aan schnitzels, kipnuggets, cordonbleu, kaassoufle en natuurlijk patatjes. Qua broodbeleg in het begin oude kaas met romaatjes, nu is het Philadelphia. Qua drinken heel veel water. Dit terwijl voor de zwangerschap water er bij mij echt niet in ging. Qua zoet, in het beginnen magnums. En dan alleen de Almond versie ( voor zwangerschap luste ik die juist niet) Verder eigenlijk niet heel veel trek in zoet. Was een chocolade junky, maar daar heb ik de hele zwangerschap echt geen zin in. (Behalve de magnums dan. Maar geen repen met pure chocolade zoals voor de zwangerschap)
In helemaal niks!! Voor mijn zwangerschap was ik echt niet vies van een zak chips of dergelijke, maar die behoefte is compleet weg!
Bij de vorige zwangerschap waren het McFlurry's en dan het liefst met witte chocolade. Minimaal een per week. Hopelijk deze keer iets gezondere cravings.
Heb er ook wel een paar: - Boterhammen met pindakaas (komt hier nog al een aantal keer voor.. Echt grappig... Er zal iets inzitten dat ons aantrekt zeker ) - augurken... Maar echt hele potten achter elkaar! Zooo lekker! - heeeel vettig eten...ik kan echt iemand neerslaan voor een zalige hamburger, haha ... Verdorie.. Nu heb ik zin in een hamburger en het is nog maar 6 uur smorgens - en chocolade.. Kitkats, brownies, chocolade sinterklaasjes, ... Alles verdwijnt in mijn maag!
in het begin enorm veel trek in pannekoeken!! Maar na een paar keer eten is dat wel weer redelijk over
Haha, geweldig om te lezen!!! Bij mijn 1e zwangerschap van mijn dochter was ik echt verslaafd aan melk (normaal dronk ik echt een miniscuul glaasje) & van die rundvlees slaatjes mmmmmm.... En nu niets raars eigenlijk.... nog niet. Tja ik kan elke dag wel langs de bakker gaan voor een gebakje. Maar dat kan ik normaal ook wel op (doe het alleen niet haha).