De afgelopen 2 weken groeit mijn buik opeens zo hard! Ik ben nu bijna 22 weken zwanger, maar als ik naar mijn buik kijk zouden dat er zo 30 kunnen zijn. Tijdens mijn vorige zwangerschap kreeg ik echt pas de laatste weken een hele dikke buik, waar gaat dit nu dan naar toe? Zijn er meer mensen die al zo vroeg zo'n flinke buik hebben?
Ja hier ook. Vanaf ca. 21 weken een mega groeispurt gehad waardoor ik me afvraag hoe mega ik op het einde zal zijn!
Dat had ik ook, maar het stabiliseerde zich nog redelijk Nu de laatste weekjes groeit ie wel weer wat harder, maar dat schijnt normaal te zijn. Geniet van je mooie buik(je)!
Hier ook bijna 20 weken zwanger, maar een buik alsof ik tegen de 30 weken zwanger ben, maar dan vooral 's avonds. Ben ook bang voor het einde en hoop dat het niet zo'n buik wordt als ik bij de eerste had, want dat was me een toeter. Maar het hoort erbij en aan de andere kant ben ik ook wel heel trots op mijn buik.
Hier juist een klein bescheiden buikje. Ik ben nu bijna 32 weken zwanger en ik heb een klein bultje. Het is wel te zien maar de meeste mensen valt het niet eens op dat ik zwanger ben. Pas als ik het zeg dan zien ze het.
hier 22 weken en ook al een flinke buik. Zeker groter dan vorige zwangerschap. Ben ook al 10 kilo aangekomen...vorige maar 13 in totaal.. Ben benieuwd hoe we er aan het eind uit gaan zien hihi
He gelukkig, het is dus niet heel raar . Bij mijn eerste had ik echt een heel bescheiden buikje en verder zag je niets. Nu dus al een grote dikke buik, maar ook verder voel ik me een olifant .
Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en willen het stil houden tot de tweede echo volgende week. Maar ik heb echt een enorme toeter! Nu al. Ik lijk echt 20 weken zwanger. Tja, niets aan te doen. De natuur gaat zijn gang toch wel.
Ik heb ook al een flinke buik, als ik zeg dat ik 28 weken zwanger ben, reageren ze met: Ohh, ik dacht dat je al bijna uitgerekend was...
ik ook was bij de andere zwangerschappen ook zo had van mij kleiner gemogen hihi want je gaat je zo verhouden en dan rug klachten
Mijn buik groeit alleen maar naar voren en is dan ook al erg groot. Zoals mn buik nu is, is het bij sommige vrouwen pas op het einde. Ik krijg dus nu al heel vaak opmerkingen van: laatste loodjes? bijna met verlof? oh dat duurt niet lang meer? Durf al bijna niet meer te zeggen dat we het pas 18 januari verwachten, en als ik dat dan zeg is het vaak: zijn het er geen 2 dan? Oh, als het maar gezond is...(?)
Hier groeit mijn buik + gewicht ook vanaf 23ste week! Is volgensmij normaal om een groeispurt te krijgen tussen de 20ste en 30ste week.
Hier ook hoor buik staat ook constant strak de laatste weken ben ook aanzienlijk groter qua buik dan bij de eerste terwijl ik veel minder ben aangekomen tot nu toe
Mijn buik is ook enorm. Ik zit op week 25. Sommige reacties zijn best wel grappig.. Zo sta je in een winkel en dan staan ze te lachen van awwww wat leuk! En dan vragen ze hoe lang nog.. En dan zeg je febr 2014 en dan trekken ze lijk wit weg. Géén idee of ik voor loop. Ik voel de kleine wel steeds harder trapelen en bewegen de laatste week. Soms verschiet ik sirieus van de me stoel en staan me ogen wijd open van schrik. Ze ligt ook erg laag, en kan soms best een drukte makertje zijn
Bij mij duurde het vrij lang voordat het echt te zien was. Dus eerst de flauwe opmerkingen: waar heb je dat kind wel niet verstopt dan... en nu ben ik aan het ontploffen Ik ben maar 1,62 lang en heb een kort bovenlijf dus nu groeit ze flink naar voren. Ik vind het alleen maar leuk, maar lijk al totaal uit verhouding, echt een Michelinpoppetje haha. En nu is het ineens: zohooo,jij groeit snel... haha ik lach er maar om.. en zeg: ja, er zal wel een heel kind uit moeten he! Niet te druk maken, het komt toch zoals het komt!
Heel herkenbaar! Ik ben nu 24 weken zwanger van de tweede en heb ook al een flinke buik! Ik heb ook al heel wat (rot)opmerkingen gehad, zelfs van onbekenden, enkele voorbeelden ''Zo, je loopt al mooi op het laatst of niet...'' & ''Je hebt al een beste buik als je nog maar op de helft bent..'' :x ... Ik denk wel eens, waar halen mensen het lef vandaan zoiets te zeggen over zoiets moois, iedereen groeit anders en ik zit er zelf al genoeg mee dat ik zo dik word (ben in mijn eerste zwangerschap 24 kilo aangekomen en zit nu ook alweer op 11kilo erbij) Ik ben trouwens na mijn eerste zwangerschap wel 20 kilo kwijtgeraakt ... Ik heb ook maar weinig van mijn eerste zwangerschap genoten en datzelfde heb ik nu weer, daardoor voel ik me wel eens schuldig tegenover mijn dochter en ook tegenover dit tweede kindje maar na de bevalling is alles goed gekomen hoor, ik geniet met volle teugen van mijn meisje en dat komt straks ook vast goed met de tweede Een fijne zwangerschap nog
Ik maak er me niet druk om.. ik lach mee en zeg "ja ze doet goed haar best, ik val straks gewoon om!" Sommige kunnen idd overdreven reageeren.. Zo had ik er een die zag mijn buik nadat ik me trui omhoog tilde.. Die reageerde zo geschokeerd, dat je beina 112 zou bellen! hahahah