Zwangerschaps 'cravings' Waar heb/had jij veel trek in?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hysterisch, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Italiaanse bollen :D

2. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Olijven terwijl ik deze echt niet lekker vond. Verder heb ikveel trek in zoetigheid. En voor de zwangerschap hield ik veel meer van hartig!

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Olijven met feta en knoflook van de zwarte markt mmmm
    En snoeptomaatjes van fred&ed hahaha

Ik moet zeggen dat zoete dingen mij TE zoet smaken. Laatst een poging gedaan voor een snickers maar ik kreeg hem echt niet weg.. veel te zoet!!

Tot nu toe verder weinig eetlust moet ik zeggen.

4. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik at juist hiervoor heeel gezond en nu wordt ik misselijk van groente en fruit :(

Heb juist zin in witbrood met een kaassoufle bijvoorbeeld. Terwijl ik anders volkorenbrood met humus en groente at..

5. Lukkiemie

Lukkiemie Lid

13 mei 2013
    98
    0
    0
    Verpleegkundige, lactatiekundige
    Noord-Holland
    Bij mijn eerste was het KAAS!!! heeeeel veel kaas.. en tomatenketchup.. (jongen)

Bij mijn tweede had ik vooral veel trek in zure dingen; zure haring, augurkjes, maar ook groene olijven (meisje)

Nu ben ik echt een zoetekauw! Vooral chocolade is onweerstaanbaar! en zelfgemaakte caramel.. zo'n pot overleeft het niet lang.. ik smeer het op brood, giet het door de yoghurt dip er lange vingers in, of anders gewoon een hele hap op een lepeltje..

6. GreyhoundLover

GreyhoundLover Actief lid

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Vegetarische brugers :D echt ik rij ervoor naar de supermarkt! En nutella op brood. En stamppot mmmmm heerlijk! Oja en pizza... wat erg dit, nu heb ik gelijk honger;)

7. gusto

gusto Niet meer actief

Vorige zwangerschap milkshakes en ijs van de McDonalds.

Deze zwangerschap broccoli, zo stom! Ik kan overal wel broccoli bij eten. Denk dat dit een erg gezond kindje wordt ;)

8. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    VLEES! Kippenbouten, spare-ribs, kroketten, boterhamworst..
    En dan moet ik er eigenlijk nog wel even bij vermelden dat ik al ruiiimm 8 jaar strict vegetarier ben.. of was..?:)

In de zomer had ik echt enorme trek in softijs! echt veel te veel softijsjes gegeten in die periode!

9. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Mandarijnen!!

Vol vette jonge kaas
    Patat met mayo

:D

(en maar zeuren dat ik al ruim 4 kilo ben aangekomen met 19 weken ;))

10. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    +1
    En dan niet alleen op brood, maar gewoon en stuk kaas met de schaaf en dan plak na plak opeten, zo uit het vuistje. Het is inmiddels wel wat minder geworden, maar de behoefte naar speculaas is er voor in de plaats gekomen.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Tosti, tomatensoep, cheese&onion chips, tomaten met bij elke hap zout eroverheen gestrooid.. ;)

12. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Brr bij de meeste dingen lopen de kriebels over mn rug.. Moet echt niet aan vette happen denken.. haha

13. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zin in patat (vooral van de Mac) maar als het voor me staat hoef ik al niet meer. Na een paar happen heb ik genoeg. Dus haal ik het niet meer.
    En kon van de week m'n bord eten (gewone portie) niet op. Werd misselijk van m'n broccoli met aardappels. Probeer goed te eten want ben in een paar weken al meer dan 2,5 kilo afgevallen!

14. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Vervelend is dat he Pff, ik ook. Ben ondertussen al 10 kilootjes kwijt.. (Vind ik ook helemaal niet erg, want kan het wel missen..

15. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    In het begin kwark met een sinaasappel erna en nu ben ik dol op appels, ik eet nu 4 tot 5 op een dag!!

16. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Haha echt heel leuk om te lezen allemaal :D

17. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik kan echt liters karnemelk drinken:D zelfs 3 uur snachts word ik wakker en heb ineens de behoefte aan karnemelk..en dat ga ik dan ook doen:p

18. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Normaal ben ik echt iemand die van hartig houd zoals kaas, worst, toastje enz en was helemaal niet van chocolade en andere zoete dingen blegh.
    Was ook echt een soep mens heeeerrrlijkkk elke week minimaal 1x per week soep zelfde met eieren gebakken, gekookt, gekluts maakte niet uit heeerrliijk.

Nou sinds mijn eitje :) bevrucht is hahaha, ga ik over mijn nek van alles met ei bah, zelfde met soep ieuww.
    Kaas, worst enz hoef ik ook niet perse.
    Nee mij kan je echt nu wakker maken voor een bosche bol oohhh echt magnifiek.
    Droom er zelfs van hahaha

19. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    appels! En vooral die zure groene... :O

20. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Als het maar bitter is , grapefruitsap , tonic dat soort dingen ijs en eieren :)

Deel Deze Pagina