Ok ik heb dus nu me vriend waarschijnlijk besmet met een schimmel infectie. Tja dat heb je als je een kindje probeert te maken en geen condooms meer gebruikt. Ok dit is niet zon probleem alleen nu heb ik hem dus voor ik het wist oraal bevredigd en nu is mijn vraag kan ik nu ook een schimmel in me mond hebben zoja waar herken je dit aan?
Hoi Melanina, Kan je helaas geen tips geven over hoe je een schimmelinfectie kunt herkennen en wat te doen, maar ik heb je berichtje verplaatst naar het onderdeel Gezondheid. Sowieso misschien handig om even je huisarts te raadplegen. Groetjes, Wendy Moderator
ik heb medicijnene voor het vaginale gedeeldte maar deze vraag schoot me net ineens te binnen of het dan overdraagbaar is naar de mond.
Is spruw geen schimmelinfectie in de mond? Volgens mij wel......... Want als je baby wordt geboren terwijl jij schimmelinfectie hebt, kan de baby ook spruw krijgen........
Idd spruw heet het als het in de mond zit. Als je daar even op zoekt dan kom je vast allerlei symptomen tegen.
ik ben nog niet zwanger iig nog niet zover ik weet Ik heb een tabletje gekregen van de HA alleen was op me werk toen ik belde en vergat te zeggen dat we zwanger willen worden. Nu las ik in de bijsluiter dat hij NIET ingenomen mag worden met een zwangerschap dus neem hem niet in en bel maandag even de HA op. Zou ik evt ook de huisartsenpost hier voor kunnen bellen ?
saartje ik zit in me wachtweek dus weet nog niet zeker of het deze ronde gelukt is wil het risico niet nemen.