ik heb sinds 2 weken veel meer zin in sex dan voordat ik zwanger raakte.... ben er nu ook veel meer mee bezig om mezelf er sexy uit te laten zien, zoeken naar sexy lingerie enzo, dit ben ik helemaal niet zo van mezelf gewend en kan dus ook niet zoveel sexy dingen ( lingerie en zo)vinden voor zwangere vrouwen??? hebben meer meiden dit ???
Hier hetzelfde! Ik heb ook veel meer zin, en het valt me ook op dat ik veel sneller tot een hoogtepunt kom, terwijl ik daar normaal al geen enkel probleem mee heb. Herkennen jullie dat ook? xxx
Ik had dat in het begin ook.. alleen naarmate je je baby echt gaat voelen vond ik het niet zo prettig meer kreeg echt een hele harde buik als ik mijn genot kreeg en dat voelde niet zo prettig.. Ook kreeg ik last van me liezen.. Dus ik zou zeggen nu je nog geniet geniet er nog eff lekker van!!
Bij mij ook het tegenovergestelde. Heb juist helemaal geen zin. En zeker niet als ik als we 'bezig' zijn ineens een schopje voel. Dan gaat de fun er voor mij snel vanaf. Mijn vriend baalt er wel van
Hier ook een geval van: I wish... Ik heb helemaal geen zin, ook niet met mezelf hoor. En eigenlijk baal ik (en mijn vent) daar wel van. Dusseh... Geniet ervan met alles wat je hebt, hahaha!
ik herken dit echt helemaal niet... In het begin hadden we nog wel af en toe sex maar ik was ook vaak moe en niet lekker van de hormonen. De laatste tijd krijg ik gewoon kramp in mijn buik tijdens sommige standjes (niet eens als ik klaarkom zeg maar). Ik denk dat mijn man en ik een keer of 6 sex hebben gehad tijdens de zwangerschap... maar heb hem niet horen klagen gelukkig...
Hier echt tegenovergestelde ben totaaal niet in de MOOD ben onwijs misselijk en blehh moet er niet aan denken Met demy had ik het trouwens wel heel erg en toen wou mijn vriend niej hahaha
Ik heb wel zin, maar mag nie meer, i.v.m eerdere dreigende vroeggeboorte... M'n vriend een handje helpen doe ik wel soms, anders is het voor hem zo sneu... Maar heb wel moeite mezelf in bedwang te houden dan... hihi... Maar ja, helaas... Alles voor het goede doel... Nog een paar weekjes en dan maar hopen dat ik een beetje snel hersteld ben... Toch wel een fijn idee om dan weer met ze 2en in bed te liggen, in plaats van met een schoppend iemand tussen in... haha...
Ik vind het wel belangrijk er inderdaad ook nog sexy uit te zien. Dus heb nieuwe lingerie gekocht. Gewoon bij een lingeriezaak.. alleen dan paar cupmaten groter. Ik kan gewoon nog strings en boxers dragen (laag model) en dan een bh er bij. Mijn lief vindt het ook leuk en dus ja, wij hebben nog sex.... en ik hoop dat we dat tot het einde kunnen en willen doen. Toch een belangrijke intimiteit voor mij!
hier ook helaas het tegenovergestelde :[ ik kan geen enkel gefrunnink aan me lichaam verdragen ik heb gelezen dat het in de loop van de zwangerschap beter wordt daar houden we ons maar aan vast mijn arme vriend, haha
@MariekeK: Nou dat gefrunnik ben bang dat dat zo blijft bij mij is het iig nog steeds zo dat ik er geen behoefte aan heb..
nu is het verhaal dus een beetje dat als je zwanger bent van een knul je meer zin in seks hebt en van een meid dus minder.. hiero wordt het een meid en ik herken het wel een beetje.. ach.. weer zo´n bakerpraatje!
@anael2009: Ja dat is zeker een bakerpraatje want ik krijg een jongen:S @MariekeK: Als je er net zo 1 als mij hebt dan accepteert hij het wel het is afentoe wel moeilijk maarja hij begrijpt het gelukkig wel ben echt blij als ik bevallen ben en weer alles gewoon kan doen
nou ik had vandaag eindelijk weer eens zin en een uurtje later zat die vent van mij "zullen we nog een keer" .... oh oh, die komt dus ook te kort! pech gehad hoor.. die van mij kan dat wel hebben.. denk ik
Hier wel zin en bij mij is het net omgekeerd, zwanger van een meisje(eerste kind en nu) en meer zin, toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik minder zin . De eerste weken wel wat minder ivm erge misselijkheid enzo. Maar zo tussen 14 weken en 25 weken was ik om zo te zeggen lichtelijk oversext , ik had vrij veel zin. Je hoogtepunt makkelijker bereiken, nog makkelijker , dat herken ik ook wel, maar als je zwanger bent is alles ook gevoeliger en zachter vanonderen vind ik. Op zoek naar sexy lingerie enzo, nee dat niet. Maar wel mijn mannetje midden in de nacht wakker maken Nu is het heel wat minder, ik vind de juiste houding niet meer, ook veel te veel last van mijn bekken en als ik dan klaarkom heb ik uren en uren last van voorweeën of pijnlijke harde buiken. Dus dat zet er de rem wel wat op!
in het begin toen dacht ik jeuh nog meer zin in sex maar dat ging al snel de andere kant. ik had totaal geen zin meer en was ook steeds moe en misselijk dus ja dan word het van dat heen weer beweeg niet beter van hahaha. nu ben ik 14 weken zwanger en krijg ik steeds weer meer zin ben nit zo misselijk meer dus wie weet ben ik over een week weer vol van de partij gelukkig accepteerd mijn man het en zegt er niks over. hij voelt me goed aan gelukkig! liefs
ik heb de 1e 4 maanden ook helemaal geen sex gehad vanwege hyperemisis.... dus nu is het helemaal raar dat ik af en toe heel veel zin in sex heb...