Ik ben nu zeker al wel 3weken aan het snotteren,..mijn neus zit dicht en zakdoekjes gebruik ik bij de fleet,.volgens de dokter moet het vanzelf overgaan maar ondertussen zit ik er mee... iemand tips?
Inderdaad halve ui, werkt echt heel goed. En verder kun je je borst insmeren met dat Dampo spul (hebben ze voor kinderen vaak), dan blijft je neus 's nachts ook open en slaap je een stuk beter. Daarnaast misschien nog een vitamine C bruistablet. Schijnt ook goed te zijn voor herstel van je slijmvliezen
thnx lady's voor de reactie's dat wordt dan een halve ui naast het bed, ik ben benieuwd! ik heb een hoog bed (amerikaans model) leggen jullie dat dan gewoon op de grond of op een tafeltje naast het bed en hoelang? groetjes
Liefst op een tafeltje naast je bed, zodat je de geur van de ui duidelijk in de buurt hebt als je slaapt. Hij is na 1 nachtje meestal al wel uitgewerkt / uitgedroogd... Dus zorg voor voldoende uien Werk meestal ook al wel snel hoor. Dus je hoeft echt niet wekenlang met die uienlucht te gaan slapen
Ik stoom met zo'n groen balletje (rhinocaps)...Dampo moest je dacht ik wel mee uit kijken in de zwangerschap. In ieder gevsal dat las ik hier ooit eens
hihi is mijn vriend blij mee hij zei al waar ga je slapen, ik ja naast jou natuurlijk hij echt niet zoek maar een ander plekje met je ui mannen,.,.
bij de apotheek verkopen ze neusspray van zoutwateroplossing die mag je ook gebruiken ! vitamine bruistablet moet je wel een beetje mee uitkijken daar zit vrij veel vitamine A in en das niet goed voor je beeb je kan wel vitamine voor zwangere vrouwen slikken zit geen of minder vit. A in . beterschap ermee !
Als je bruistabletten hebt met alleen vitamine C is het geen probleem... Multivitamines zijn minder handig, zit idd teveel vitamine A in
Als ik verkouden ben doe ik ook vaak een in mootjes gesneden ui naast m'n bed. Stinken! Maar meestal ruik ik dat zelf dan niet, omdat m'n neus verstopt zit! M'n man vindt het dus echt niks zo'n stinkende ui op de slaapkamer!
heb het indd uitgeprobeert en moet zeggen ik heb heel de nacht lekker door kennen slapen zonder een doos zakdoekjes vol te snuiten,. mijn mannetje viel wel bijna van zijn stokje toen hij een uur later dan mij naar bed ging hahah maar hij heeft dapper volgehouden dat doe ik immers ook als jij een knoflookwalm om zich heeft hangen als hij is wezen smullen bij de buurman ,. dus lady's THNX!