dikke benen/billen....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bloempje82, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hoi hoi,

    Was vanochtend even kleding aan het passen van voor dat ik zwanger was, die kon ik de hele tijd nog aan, met een elastiek tussen de knoop. En nu....... Alles zat veeeeeeel te strak! Niet alleen aan de buik (logisch) maar ook bij de benen en billen :confused: Is dat normaal dat dat ook groter wordt? Voel me nu wel een beetje een olifantje....
     
  2. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    :cry: ik kan er elke dag om huilen zo dik zijn me benen geworden. Ik denk dat het er bij hoort maar geen enkele broek past me meer, ook de zwangerschapsbroeken van het begin niet. Schaam me dood maar ja voor een goed doel en veeeeeeeeel trainen na november!
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    helaas hier hetzelfde meid en ik vond mijn benen al zo dik! maar er zit niks anders op idd, straks na de bevalling ga ik er denk ik maar hard tegen aan. Het is voor een goed doel, maar toch kan ik er echt van balen hoor.
     
  4. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    ik heb nooit echt slanke benen gehad maar nu zijn ze echt nog veel dikker.... Tis inderdaad voor een goed doel maar zeker nu het weer mooier weer wordt, word je wel met de neus op de feiten gedrukt: Ik heb dikke benen en een mega kont!
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    haha, idd! ik heb mijn benen ook nooit mooi gevonden, maar nu durf ik echt niet meer in een wat korter rokje, hij moet minstens over mijn knieën vallen. Ik hoop gewoon dat ik het er straks weer een beetje af krijg.
     
  6. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik heb die dikke kont juist nodig anders zou ik voorover vallen met mijn buik ;)

    Goed doel of niet, het is diep triest hoe dik mijn benen en billen zijn :evil:
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ja, hier ook, ik lijk wel een tiranosaurus rex. Sinds kort heb ook ook nog zwangerschapsstrepen...niet op mijn buik, maar op mijn benen!
     
  8. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ja hier nog een, me kont en benen zijn echt een heel stuk dikker geworden en kan me maatje 36 wel vergeten als ik me zo zie. ik ben pas 9 kg aangekomen maar net op de verkeerder plaatsen. me benen en heupen staan ook vool stiae terwijl ik hier nooit eerder last van heb gehad. me buik is nog striaevrij maar het zit dus dubbel op bovenbenen, billen en heupen :( ze zeggen het is voor een goed doel maar toch vind ik het knap k*t. de rokjes dioe ik in de kast heb liggen zullen daar wel voor altijd blijven liggen
     
  9. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier nog iemand die je een handje kan geven.
    Kan wel janken, had al redelijk flinke benen en bips maar nu helemaal.
    Maar zoals meer zeggen tanden op elkaar en na de bevalling eraan werken.
    Zo probeer ik er door te komen maar als ik kijk word ik wel beetje verdrietig.
     
  10. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heb een hele leuke zwangerschapsbroek die ik wel geteld 1 keer aan heb gehad. ben gegroeid van 73 kilo naar 89 :( mijn benen en billen zijn enorm. ik hou me voor dat het er straks gewoon ook weer allemaal af gaat!
     
  11. acire

    acire Fanatiek lid

    ik heb van de week foto's opgestuurd gekregen van mezelf en ben in huilen uitgebarsten...
    goed doel of niet.
     
  12. gizzy

    gizzy Actief lid

    24 apr 2007
    150
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook!
    Ik ben al niet zo'n sportief type dus dacht dat het nooit meer goed zou komen maar wonder boven wonder ging het er vanzelf zonder streng dieet of veel sporten vanaf. 4 maanden na de bevalling kon ik alles weer aan van ervoor (MT 36)
     
  13. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ik heb het ook!
    Met 5 maanden ofzo waren mijn heupen al breder geworden waardoor ik 2 zwangerschapsbroeken niet meer pas!

    Maar het is niet echt te zien aan me, ik zit nu op de 67 KG.. Dus alleen de heupen en billen zijn wat voller geworden haha
     
  14. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Ik ben dus zeker niet de enige..... Moet er voor nu maar even genoegen mee nemen, en na de bevalling flink trainen want heb zo'n vermoeden dat het er bij mij niet geheel vanzelf weer afgaat.
    Had net even voor de spiegel een bikini aangedaan, ivm het mooie weer.... :confused: [-( !
     
  15. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Jij voelt je nog een olifantje...ik voel me een zeekoe ;p
    Als ik mijn broek uittrek en zie hoe breed die is.....kan wel janken dan.
    Was bij mijn 1e 3 zwangerschappen ook zo en dat is uiteindelijk ook weer goed gekomen (alleen niet gewoon vanzelf zoals sommigen hier hopen)

    Straie heb ik heel veel gekregen bij de 1e, en bij elke volgende een beetje erbij.
    Maar ik moet zeggen, na verloop van tijd (lange tijd) kleurt dat tot zilverwitte streepjes en die vallen minder op dan die dikke rode strepen.
     
  16. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik wilde vanmorgen een rokje aandoen, maar helaas... kreeg hem net halverwege mijn bovenbenen :rolleyes: ! Maar ondanks dat voel ik me nog wel lekker in me vel :) .
     
    Olifant vindt dit leuk.
  17. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Meiden er is hoop hoor! Ik ben ook enorm aangekomen op buik/billen/benen. In totaal wel 25 kg. In 5 maanden na de bevalling was het er allemaal weer af!. Je hebt de vetten kennelijk nodig tijdens je zwangerschap.
     
  18. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    O,o staat dat me nog te wachten. Ik voel me nu soms al veel te dik. :oops:
     
  19. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ik was de vorige zwangerschap ook 25 KG aangekomen en ook binnen een half jaar weer op mijn oude gewicht, slanker zelfs nog..
    Denk dat ik dat ook te danken heb gehad aan de borstvoeding die ik gegeven heb!
     
  20. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    *allemaal aan de borstvoeding!*
     

Deel Deze Pagina