hallo, ik had een vraagje ik heb bij me boven benen, billen en op mijn striemen heel veel bultjes ik dacht eerst aan muggenbulten maar het waren der op een gegeven moment zoveel dat ik maar even aan mijn moeder ging vragen wat het was toen had ze het over zwangerschaps eczeem. Het jeukt echt als een gek ik wordt door niks wakker s'nachts maar door dit wel kan der echt niet van af blijven ik heb gehoord dat misschien cardiflor forte, azijn of mentho 10 gel helpt. Ik hoop dat je me kan helpen want wordt der echt gek van groetjes lotte
Hoi lotte, Inderdaad kan je door de zwangerschap wat gevoeliger zijn voor uitslag,exceem vaak is dit van onschuldige aard. Mentol gel kan inderdaad helpen en niet te broeierige kleding aan,vaak jeukt het 's nachts het meest. Laat het wel even aan je verloskundige zien de volgende controle en als het erger word mag je ook eerder aan de bel trekken. Imke
hoi, de verloskundige heeft gezegt dat mentho tegen de jeuk helpt maar daarvan gaat niet de bobbels weg ze zei je moet dan wachten tot je bent bevallen mentho helpt wel maar niet voor lang opzich de poeder wel. iig bedankt voor de reactie lotte