Ik begon met een sinaasappel tick, dat is over gegaan in een appel tick. Nu: mandarijntjes Mini tomaatjes Maar ook komkommer en verse salade Soep, alle soorten (ik vind soep nooit lekker) Broodje pindakaas met hagelslag (vond pindakaas nooit lekker) De McDonalds vond ik ook heerlijk
frietjes met mcdonaldsaus stipt op 1! En beschuit met (roze) muisjes is niet aan te slepen hier heeerlijk
Ohw melk!! Ik drink zeker een liter melk per dag! M'n broertje had zelfs tegen m'n moeder gezegd (ik zou langs komen die dag) heb je melk gehaald voor die koe!? Haha Qua eten : kapsalon :S pff jammer dat ik nu niet een lekkere salade verslaving kan kweken!
Chocolade elke dag!!! Net een stukje toblerone weer op. En als ik die maxi repen van kinder chocola in huis heb, zijn ze niet veilig. En tompouce mmmmmm. Dus alleen zoet hier. Bij mijn dochter was het veel melk en rundvlees slaatjes hahaha.
De eerste weken mandarijntjes, kaas, tomaten en rundvleesslaatjes Nu meer zure dingen zoals citroenlimo, mosterd, augurken en komkommer. Daarnaast heel veel zin yogurt en kwark kn alle soorten en maten en in drop 24 uur per dag, maar dat doe ik maar niet (waarom mocht dat ook al niet meer? Voorasnog een hele lage bloeddruk hier )
Haha! Wat een leuk topic dit! Ik heb vanachy gedroomd over cake. Net gehaald en al drie stukken op.. verder kaas, melk, bosbessen en grillworst. Eten helpt tegen de misselijkheid. Oh en salmiakballen. Maar dat mag eigenlijk niet toch?
Ik moest toch wel even lachen om de grap van je broer! Hahaha! Hoe grappig! @Wens: salmiak mag wel, mits je niet een te hoge bloeddruk hebt.
Wraps met roomkaas en kipfilet Tandpasta moet mezelf elke keer bedwingen het niet uit de tube te eten (jaja raaar haha) Geur van benzine in de schuur van de scooters Rauwe paprika Gekookte sperziebonen (normaal smerig nu zo.uit de pan) Nesquik (1 beker per dag in de avond mmmhhh)
Magere melk Mariakoekjes Bruine boterhammen met oude kaas Chocomel (melk met poeder, niet de échte) McDonalds (en dan vooral de frietjes en de frietsaus... lekkerlekker!) Witte boterham met pindakaas.. Hmm jammie....
Melk, ik drink echt liters En de laatste 4 weken verzot op hazelnootschuimgebak Verder heb ik slecht kunnen eten m'n gehele zwangerschap
Ik in het begin ook alleen maar kaas, kaasbroodjes ook heerlijk! En nu in de avond veel Hollandse pot (hield ik niet van) witlof ham/kaas en boerenkoolsstamppot mmm...
In het begin sinaasappelsap en beschuit met witte chocoladepasta. Daarna een fase met veel witbrood met knakworsten of kroket. Nu witte crispy chocola (haha vandaag weer 3 repen meegenomen). Ook lust ik weer cola en koffie (cappuccino)
Hihi ja dit topic brengt je op ideeën! Zo heb k ineens zin in schuim gebak! Dank Nonja! haha Schuim gebak mey melk! Haha
Hahaha hilarisch dit topic en zo herkenbaar!! Bij mij: Peren/kiwi's Dropjes/snoep/lollies(vind ik normaal echt niet lekker) Fruitsapjes/smoothies Alles van de snackbar En soms een droom over iets randoms en dan moet ik het hebben die dag erna zoals een Bossche bol of patat met extra mayonaise... Normaal eet ik gezond en vind ik het ook leuk om gezonde dingen te bedenken maar nu heb ik echt schijt