melk en vissticks... kan gerust een megapack van 20 stuks op... roosvicee roodfruit, ik moet het drinken want zooo lekker maar word er zooo misselijk van ggrrrrrr
Ik zag hier een paar keer tomatensoep voorbij komen........ Laat ik nou nog net 1 zakje cup à soup in huis hebben T was heeeerlijk
Ik heb dit nu al de derde zwangerschap op rij, zuur, zuur, zuur, sinaasappels, appels, sap, citroenlimonade, augurken, heerlijk. Ik eet soms wel zes stuks fruit op een dag. Verder heb ik trek in oude kaas, paprikachips en patat met mayo. En de geur van bleek vind ik zooo vreselijk lekker. Ik gebruik het zelf haast niet hoor, weet dat het niet zo goed is, maar die geur als er net met bleek is schoongemaakt, heerlijk!
Brocolli, peren en karvan cevitam.. En ik zou iedere dag wel een portie bitterballen met mosterd kunnen eten. Gelukkig kan ik me inhouden tot 1x per week..
Chocomel (dronk ik voordat ik zwanger was nooit) Verse jus en appelsap (hoe zuurder hoe beter) Spinazie (geen idee waarom, maar vind het nu heerlijk. Eet het ook rauw in de salade) Yoghurt
Witte bolletjes met smeerkaas. Ik ben er net mijn bed voor uit gegaan. En verschrikkelijk zoete yoghurtdrank, van dat spul waarbij het glazuur van je tanden springt. Oh heerlijk. Het gaat wel echt met fasen, maar voedsel van de mac gaat er altijd wel in. Ik probeer me wel in te houden, maar af en toe moet het gewoon.
Pinndakaas! Met nootjes, die van calve!! Ooooh pindakaas!! En cola. Wel de caffeïne-vrije zero (of light). Tot een week of 3 geleden moest ik elke dag geroosterd brood met jam en kaas. Heb een poos een kroketverslaving gehad. En in het begin was ik verslaafd aan cherrytomaatjes. En milkshakes van de Mac!
sunday ijsjes van de mac met warme karamelsaus en nootjes, hmmmm!!!! en Arla yoghurtdrink... en chocola!!
In het begin van de zwangerschap had ik een week of 2 zin in tomaten en daarna is dat voor een week of 2 overgegaan in wortels (rauw). Nu eigenlijk nergens zin in, er zijn wel dingen wat ik lekkerder vind dan voor de zwangerschap (ook andersom) maar geen cravings.Misschien komt dat nog (bijna 25 w)??