Ik heb mijn boekenkast flink opgeruimd en heb een hele stapel boeken die ik weg wil doen. Wie heeft interesse? Sophie Kinsella: - ken je me nog? -mag ik je nummer even? - dubbel feest - wat spook jij uit? - slapeloze nachten (onder naam madeleine wickham) - zoete tranen (onder naam van madeleine wickham helaas ontbreekt 1 pagina mag voor klein prijsje weg) Jennifer Cruise: - jackpot - laat mij maar even - voor deze keer Chantal van gastel: zoek het maar uit Holly peterson dagboek van een manny Kate harrison koopwoede Melissa nathan de nanny Katy regan als ik auto had kunnen rijden was ik nu niet zwanger Melissa nathan kus me kate Jane fallon op de man af Cathy kelly zoenoffer Leslie schnur uitgelaten Belinda jones op weg naar mr right Tess stimson de nieuwe nanny Barbara muller de babyplanner Simon brett dagboek van een ettertje Simone van der vlugt de ooggetuige Daniel hecht geestdrift Harlan coben spoorloos Het zijn erg leuke boeken!
Ik hoef er geen topprijs voor maar wil er graag vanaf! De rij boeken hierboven en de andere titels in ander topic (totaal 60 leuke boeken) voor 100 euro!!!!