Zwangerschaps feestkleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sofia32, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sofia32

Sofia32 Lid

28 jan 2009
    34
    0
    0
    Hallo allemaal,

Weet iemand winkels waar je mooie feestkleding kunt kopen als je zwanger bent? Mijn zus trouwt van de zomer en mocht ik zwanger blijken te zijn (ben 4 dagen overtijd) wil ik er ook graag mooi en feestelijk uitzien. Ik heb al heel wat gezocht op internet, maar heb nog niks kunnen vinden. Alvast bedankt voor jullie tips!

Groetjes, Sofia

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik weet niet waar je woont maar in Apeldoorn en Zutphen zitten leuke winkels waar je ook feestkleding kan kopen.

3. Sofia32

Sofia32 Lid

28 jan 2009
    34
    0
    0
    Ik woon in Zuid-Holland. Weet je de namen van die winkels? Dan kan ik online alvast eens een kijkje nemen. Of als ik in de buurt ben. Bedankt voor je reactie!

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Future maman in Rotterdam heeft mooie feestkleding. Ik ben er ook geslaagd, voor een hele mooie jurk.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

6. Sofia32

Sofia32 Lid

28 jan 2009
    34
    0
    0
    Super meiden, bedankt!

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
  8. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    mijn vader nam afgelopen maand afscheid van zijn werk, en dat was een feest 'in het netjes'.

ik had bij de maternity-lijn van www.esprit.nl een schitterend cocktailjurkje gekocht. echt prachtig, voelde me er zó mooi in!

misschien voor jou een tip om daar ook eens te kijken? ze sturen het gratis naar je op, en als het niet past mag je gewoon ruilen (en dat gaat best snel! ik had mijn normale maat besteld, maar toch een kleinere nodig. binnen een week voor elkaar!).

succes, en vast veel shopplezier gewenst. ;)

Deel Deze Pagina