hallo dames ik heb al sinds een paar weken erge pijnlijke steken in me onderbenen dat houd dan even vast en dan houd het weer even op en dat heel de dag door ... het gaat niet verder dan me knie en heb het in me rechterbeen veel vaker dan in me andere... wat kan dit zijn? het begint namelijk heel erg vervelend te worden en wil wel graag weten wat dit is... en misschien wat tegen kan doen... ik heb ook bekkeninstabiliteit en de meeste pijn zit rechts... zou het daardoor komen? hopelijk weet iemand dit of heb ik lotgenoten liefs Margot
irritant lijkt me dat zeg, ik heb het niet maar kunnen het geen kuitkrampen zijn? magnesium wil dan wel eens helpen. of het bij je bekkenklachten hoort weet ik niet als je kuitkramp hebt wil het ook weleens helpen om je tenen naar je toe te trekken.
het is inderdaad heel irritant moet dan ook echt elke keer even me adem inhouden en ik heb wel is kramp in me kuiten gehad maar dit is pijnlijker... misschien toch maandag maar is aan de verloskundige vragen
Ik herken dit wel een beetje, maar heb er mn 's nachts veel last van. Heb dan ook veel pijn (steken) in mijn rechteronderbeen. Kan hem dan niet stil laten liggen, maar moet hem continue bewegen. Geen idee wat het is. Ga het de vlg x vragen bij de vlk.
vandaag bij de verloskundige geweest, ze zei dat het een spatader is die je niet ziet die erg pijnlijk is, dus ga daar maar vanuit het zit in de familie.