Goede BH???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mysteriousgirl1, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Hee Dames,

Ik heb van mezelf 80D en zit op dit moment al ruim over de 80E heen. (mijn 80E bh past amper nog) Boobies zijn best pijnlijk en als ik van de trap af loop moet ik ze vasthouden haha

Weet iemand of er BH"s zijn die een beetje meegroeien? Ik wil niet elke zoveel weken een nieuwe bh moeten aanschaffen omdat ik m niet meer pas.

Ik zoek een bh met ondersteuning, dus zo'n naadloos ding is niet handig voor mij, die gebruik ik alleen om in te slapen.

Tips en adviezen zijn zeer welkom!! :)

2. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik heb hetzelfde probleem en het is pas week 6 :(

Voedingsbh van het merk Anita vind ik persoonlijk heerlijk zitten. Je moet wel wat elegantie en romantiek erbij denken als je normaal wat vrouwelijkers gewend bent :p

3. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Had zelf 80 E. Heb van de blokker de belvia bh xl voor 12,99 en die zit goed! Geen pijnlijker beugels en rekt lekker mee!

4. mysteriousgirl1

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Geeft die wel genoeg ondersteuning dan Joes1?

5. mysteriousgirl1

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Maar die is niet echt op de groei toch? Want ik neem aan dat we beide nog wel een maatje gaan groeien.. zonde om dan veel geld uit te geven als ik m straks niet meer pas..

6. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit nu op 85G en die naadloze dingen zijn inderdaad helemaal niets. ik heb mn bh's bij lingerievoortwee.nl besteld. wel duur, maar goede service, zit mooi en ook mooie bh's waardoor je je toch nog een beetje aantrekkelijk voelt en niet alleen maar een walrus...;)

7. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier 85F en nu in de zwangerschap en met borstvoeding G of meer,heb vanaf het begin van de vorige zwangerschap voedingsbh's gedragen?die groeien wat mee aangezien je met volle melkborsten een grotere maat hebt dan wanneer je kleintje net heeft gedronken.ik heb hier simpele bh' van bonprix,maar je hebt ook mooierevan bijv lingerievoortwee of anita.maar die zijn dan wel duurder.

8. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Herkenbaar! Ik had voor mijn zwangerschap een bescheiden cup D. Na 6 weken had ik cup E en met 8 weken cup F. Ik heb 2 meegroei-BH's van Anita Maternity gekocht bij positie-outlet: http://www.positie-outlet.nl/index.php?l=product_list&c=149. Ik ben er nog steeds blij mee. Nu afwachten wat er gaat gebeuren na de zwangerschap want ik ben van plan om BV te geven.

Deel Deze Pagina