Zwangerschaps fotoshoot, wat jij ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lil, 5 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij je zwangeren buik willen laten fotograferen?

1. Ja, lijkt me super leuk!

2. Nee, ik schaam me ervoor of vind het niet prettig.

3. Ik overweeg het

4. Mijn muur hangt er vol mee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sther3

sther3 Niet meer actief

Oh, ik dacht even dat ik de enige was die het dus niks vind.. Al die foto's die af en toe voorbij komen op fb.. Ik heb ook geen foto's, zo mooi vind ik mezelf niet nu met die dikke buik.. Eerder een waggelende walvis haha. Maar nu moet ik zeggen dat ik sowieso niet van op fotos gaan houd ☺️

2. Lypu

Lypu Niet meer actief

Wij hadden een fotoshoot gekregen. Eerst vond ik het ook niks, maar uiteindelijk is het toch een bijzonder moment om op foto's te hebben. Ongeveer 6 weken geleden met 30 weken :D, totaal geen spijt van! De blote buik foto's houd ik wel prive :)

zwangershoot.jpg zwangershoot2.jpg

3. Ja, absoluut! Bij de eerste gedaan en ben nog steeds heel erg blij met die foto's. Nu hangt het er een beetje vanaf of ik een mooie buik krijg, die niet uit 2 delen bestaat. Even afwachten dus, of een shoot er deze zwangerschap inzit, maar ik hoop van wel! :D

4. Oscar

Oscar Lid

12 dec 2013
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel foto's laten maken, maar dan gewoon leuke normale foto's. Een beetje artistiek ook. Ik vind die standaard foto's met muisjes, strikjes en schoentjes niet leuk. En ik wilde al helemaal niet met blote buik op de foto. Uiteindelijk is het heel mooi geworden. Ik op de voorgrond, nadruk op mijn buik. En mijn vriend wazig op de achtergrond. Volgende week gaan we dezelfde foto's laten maken van kleine uk, in dezelfde stijl.

5. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Wij hebben het bij beide zwangerschappen wel gedaan. Niet een professionele fotoshoot maar vrienden van ons die wel wat met fotografie doen als hobby hebben ons gefotografeerd. Dan voel je je veilig en op je gemak want je kent de mensen. Wij hebben een paar cliche fotos gemaakt maar ook een paar aparte. Ik vind het persoonlijk erg mooi!!

Als je twijfelt zou ik het gewoon doen want je kan het niet overdoen... Succes met je beslissing!

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb het wel gedaan. Hele simpele foto's. En vind ze erg mooi en een super aandenken.

7. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Leuk dat de meningen hier over zo verschillend zijn!

Lypu leuke foto's, zo zie je dat met kleding ook erg mooi kan zijn.
    Wij zelf houden het bij een kleintje dus het is nu of nooit.. om een mooie foto te laten maken. Ik ben wel bekend met de fotograaf dat scheelt wel.

Bij hoeveel weken zou een shoot het besten zijn denken jullie?

8. Username

Username Niet meer actief

De poll niet ingevuld. Ik vind het onzin, fotoshoots en de foto's eigenlijk altijd 13 in dozijn. Daarom dus niet gedaan.

9. Tussen de 30 en 34 weken, zou ik zeggen! Dan is je buik lekker groot, maar zit je nog niet zo in je laatste loodjes dat je amper nog een stap vooruit kunt zetten (in de meeste gevallen dan) ;)

Wat er altijd gezegd wordt over de 'cliché's' snap ik nooit zo. Naast dat je de originaliteit helemaal zelf in de hand hebt (Ik bedoel, het is geen verplichting om je shirt omhoog te trekken en je handen op je buik te leggen, terwijl je voor een witte of zwarte achtergrond staat, hoor. Als dat je ding niet is, verzin je toch iets spannenders?), zou je dan ook maar geen foto's meer moeten maken van je baby die voor het eerst bij papa of mama ligt, niet van de eerste verjaardag met de taart of met cadeautjes, niet bij de intocht van Sinterklaas en ook niet voor de kerstboom. Zulke foto's heeft ook iedereen al.. Zoooo cliché. :D

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik haat foto's hahahaha ;) Ik ben altijd weg als er foto's gemaakt worden. Alleen uitzondering bij bruiloft ofzo

Maar ik vind mijn dikke buik ook echt niet mooi. :( ben helemaal verliefd op dat kleine poppetje wat er inzit maar die buik die had niet gehoeven.

11. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Ja, leuk. Een vriendin van me is amateurfotografe, dus los van een gezellige middag vind ik het super om m'n (mooie) buik vast te laten leggen. Is toch bijzonder! En voel me zo mooi (in tegenstelling tot niet zwanger: )

12. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik heb een bon voor een zwangerschaps fotoshoot cadeau gehad, maar ik ben nog in twijfel eigenlijk.
    Soms zie ik foto's voorbij komen (op facebook bijvoorbeeld) die ik echt niet mooi vind..
    Soms ook prachtige foto's hoor, maar het ligt natuurlijk ook aan de fotograaf.. Maar als ik echt gigantisch word in de laatste paar weken, dan hoeft het voor mij niet.
    Vind dat niet echt charmant..

13. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hier gister de shoot gehad, erg leuke foto's zaten erbij... Heb me laten leiden door de fotografe dus wel de "standaard" foto's... Maar goed, elke vrouw, buik, outfit is weer anders toch!? Hier is een van de foto's (ben er best trots op, ik heb namelijk een hekel aan foto's)!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik vind het wel heel erg leuk.
    Wil het graag samen met mijn zoontje gaan laten doen, en dan een foto op het geboortekaartje.

15. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt wel!! De neef van mijn vriend is fotograaf en ik heb hem gevraagd. Ik wil in het bos of in de duinen, op het strand.
    Met name voor mijn vriend is het wat relaxter omdat het zijn neef is, (omdat hij normaal een hekel heeft aan foto's). Maar deze shoot, daar kwam hijzelf mee :$ En ik ben echt foto gek dus ja hoor...kan niet wachten :D

16. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Wij zijn met statief en camera de bossen in gedoken en we hebben zelf mooie foto's gemaakt. Gewoon, met zijn tweetjes, geen gedoe. Een fotoshoot? Nee, dat is niks voor ons. We voelden ons al wat ongemakkelijk toen we gingen trouwen ;)

17. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Gaan we zeker doen! Hier het geluk van een fotografe als zus. Kan zij een mooie rapportage maken en gebruiken als reclame op haar website. Wij hebben een mooie serie. Natuurlijk ook een leuke zussen ervaring erbij.

18. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Mijn muur hangt er niet vol mee, maar bij de eerste heeft een collega van mij het toen gedaan. Deze foto's zitten nu in het album van onze dochter. Zij was een fotografie opleiding aan het doen en heeft toen foto's gemaakt bij ons thuis.
    Wel een mooie herinnering!

19. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste gedaan (was een kadootje) bij deze overweeg ik het wel want ik vond het heel leuk..... Heb normale foto;s laten maken en niet van die halve boudoirfoto's simpel weg omdat zijn lijf zich daar niet voor leent ;-/)

20. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Wij hebben ipv een zwangerschapsshoot een koppelshoot gedaan met af en toe de nadruk op de buik. Ik zag het niet zo zitten om naakt rond te huppelen met knuffels en doeken etc, dus dit was voor ons de perfecte oplossing. Een aantal super leuke foto's van ons samen en wat buikfoto's!

Deel Deze Pagina