Zwangerschaps fotoshoot, wat jij ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lil, 5 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij je zwangeren buik willen laten fotograferen?

1. Ja, lijkt me super leuk!

2. Nee, ik schaam me ervoor of vind het niet prettig.

3. Ik overweeg het

4. Mijn muur hangt er vol mee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier wel gedaan bij de eerste..... Vind het zwanger zijn iets speciaals, voelde mezelf ook mooi en had een mooie buik zonder striae. Misschien dat dat ook uitmaakt. Zijn ook 'clichefoto's', maar die heb ik mooi toegevoegd aan de rest van mijn collectie met cliché foto's..... Hahaha. Pasgeboren, 1 jaar, eerste hapje, ons huwelijk etc :)

Heb ook een foto van de shoot gebruikt op het geboortekaartje. Was een foto waarop alleen de contouren te zien waren, dus een soort schaduweffect. Heel veel positieve reactie op gekregen.
    Ben zelf ook geen fan van op de foto gaan, maar sommige momenten wil ik graag vastleggen en terug te kunnen kijken. Laatst een shoot met t gezin gedaan, lekker buiten en spelenderwijs, dus niks 'poseren'. Van veel foto's had ik niets eens door dat ze gemaakt werden. Kan ook zo bij een zwangershoot. Is ook heel mooi en iets minder 'standaard'.

2. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk! Morgen is het zover. Al wat mooie foto's opgezocht als referentie. Ik ben benieuwd naar het resultaat :)

3. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik wil dat ook graag doen als ik ongeveer 35 weken ben.. Wie weet een goede en betaalbare fotograaf in Noord-Holland?

4. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Mijn beste vriendinnetje is (amateur) fotograaf, en zij gaat foto's van mijn buik maken. Heb wel al inspiratieplaatjes gezocht:

Bijgevoegde bestanden:

5. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    En deze:

Bijgevoegde bestanden:

6. poisson1987