Wie heeft er ervaring met de luiers van DM(Duitse drogist)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bruni, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Heeft er iemand ervaring met de luiers van het merk 'babylove' van de DM drogist? Ik wil alvast gaan inslaan voor de kleine, iemand raadde mij deze aan. Ze zouden fijner zijn dan ' pampers' En aangezien wij zeer dicht bij de grens wonen lijkt dit mij wel interessant.

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ik zou nooit alvast wat inslaan, je baby kan ergens misschien niet tegen kunnen, mijn eerste kon tegen niets anders dan pampers en de tweede kon juist NIET tegen pampers, dus gewoon een klein pakje kopen en uittesten..

3. miss1988

miss1988 Lid

2 jun 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze voor mijn dochter gebruikt vanaf maat 3 en vond ze heel erg fijn.
    Ga ze ook zeker proberen voor de baby.
    Maar zoals al gezegt word inslaan zou ik ook niet doen want het verschild echt per kind of ze hun werk goed doen.

4. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ik heb er een klein pak van liggen om te testen. Waarschijnlijk beval Ik wel eerder dan jou zal je wat laten weten :)

5. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Oke, bedankt voor de tip Tiggermommy. Daar had ik nog niet bij stil gestaan.

Graag Letty! Ik ben erg benieuwd! De billendoekjes sensitive schijnen ook erg goed te zijn en kosten maar 4euro voor 4 pakken a 80stuks.

Ik heb me laten vertellen dat in Duitsland de regels strenger zijn m.b.t. de ingrediënten die in de babyproducten worden gestopt. Ze zouden daardoor ook geschikter zijn voor gevoelige huidjes. Daarnaast hebben ze ook heel veel biologische producten en alles voordeliger dan in Nederland.

6. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik heb de doekjes ook en ik vind ze super! Ik heb ze bij mijn oudste gebruikt tot ze echt vast ging eten, dan is iets geparfurmeerds wel lekker :D maskeert een beetje haha. Maar voor de gevoelige pasgeboren babybilletjes zijn ze super. Ik vind ze ook iets groter en dikker dan andere en dat ik ook fijn.

Wat luiers betreft, ik heb ze (babylove) in maat 2 en 3 gehad en nu ook 2 klaar liggen voor de kleine, wissel een beetje af met etos en pampers, kijken wat goed gaat. Maat 1 wil ik echt alleen pampers en als 2 goed gaat met ander merk prima. Ik moet wel zeggen dat vanaf maat 4 ik ze niet zo heel fijn vond, erg hard en plastic.. maar dat is voor jou nog lang niet aan de orde;)

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ik woon ook niet te ver bij de duitse grens vandaan dus ga zeker JOUW tip ook onthouden haha goedkope luiers zijn altijd welkom, ik had altijd van de lidl of de kruidvat (in aanbieding altijd het goedkoopst) maar van de lidl vond ik ook erg fijn!!

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb wel het advies gekregen om de potjes voeding vanaf 4 maanden bij de DM te kopen. Zijn goedkoper en hebben veel meer keus dan in Nederland.

9. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ohh.. daar moet ik dan ook eens naar gaan kijken. Keek net al even op de website en zag dat ze ook ultra sensitive verzorgingsproducten hebben, zonder geur-, kleur- en conserveringsstoffen, etherische oliën, glutenvrij en zonder mineralenbasis. (Tevens zijn de producten veganistisch) Voor de hypoallergene huidjes dus, maar ook weer voordelig in prijs. Fijn om te weten voor de mama's van kindjes met super gevoelige huidjes.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Billendoekjes van de Lidl zijn ook super en 99 cent voor 100 doekjes meen ik.
    Luiers zijn ook super maar ze hebben geen kleine maat.

Dm luiers gebruikt een vriendin van mij en ze is tevreden hierover..

Ik heb toch nu pampers ingeslagen....voor de bvpoep zijn die toch het beste :D

11. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pampers in dld zijn trouwens ook een stuk goedkoper, ik zag het laatst toevallig op een Duitse website, alleen met de verzendkosten erbij kwam het bijna weer op de nl prijs. Dus je zou ook nog even bij de DM naar pampers kunnen kijken :)

12. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dm is qua luiers net zo goed als kruidvat.

Deel Deze Pagina