Was dit (een deel van) mijn slijmprop?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dais1808, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dais1808

dais1808 Lid

1 okt 2012
    90
    0
    0
    Alvast mijn excuus voor het ''vieze'' verhaaltje.
    Ik heb zo juist op de toilet gezeten voor de grote beurt, toen ik opstond op door te trekken zag ik in de toilet op een drol (told you, sorry) een dikkige, witte slijmsliert zitten. Zou dit de slijmprop zijn geweest, of een deel daarvan?

2. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    dat zou kunnen. Maar het kan ook heel goed afscheiding zijn. Vaak zit er wel wat bloedsliertjes bij de slijmprop maar dat hoeft niet. Hoeveel weken ben je zwanger?

3. dais1808

dais1808 Lid

1 okt 2012
    90
    0
    0
    38+4 :). Het was echt slijm, 100% zeker. Eventuele bloedsliertjes kon ik niet zien, donker op donker, maar de slijm was echt goed aanwezig.

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik verlies ook regelmatig dat soort stukken maar volgens mij is het gewoon wat dikkere afscheiding.

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    een sliertje is geen prop maar meer wat meer afscheiding dan normaal, en dat past ook bij je huidige termijn dat dat kan gebeuren.

6. dais1808

dais1808 Lid

1 okt 2012
    90
    0
    0
    Maar als het afscheiding zou zijn geweest, dan had ik er wat van terug moeten zien tijdens het afvegen. En dat was niet het geval en daarbij zou afscheiding op moeten lossen in water naar mijn idee. En ik ben al de hele week super verkouden, dus in de letterlijkste zin van het woord weet ik onder andere wel hoe slijm er uit ziet. :D
    Ik ben al vorige week ook al slijm verloren, met bloed gepaard dus wellicht dat het nog een achtergebleven ''stukje'' was..

7. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Het slijm kan ook uit je darmen gekomen zijn, zeker als je last hebt van verstopping wil dat nog wel eens voorkomen. Ik heb het ook heel vaak. Niks om je zorgen over temaken hoor.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt als een slijmprop hoor!
    Bij de eerste verloor ik een flink stuk en bij de tweede echt in gedeeltes...

Deel Deze Pagina