hoi ik heb dinsdag 26 feb een echo gehad omdat ik vermoede zwanger te wezen 17 feb heb ik een inestelings bloed gehad. testen zijn nog negatief blijkbaar een soort 6de zintuig. waneer ik nou ongeveer mijn ei heb gehad weet ik nu niet zo presies meer volgens mij begin feb ergen in die periode. ze hebben een inwendige echo gedaan ja er waren 2 vk om te kijken. ze zagen een vruchzakje ja een zwart rondje met een hele kleine stip erin zeg maar. ze zeiden dit is wel heel pril maar ze zeiden niet hoe ver. blijkbaar konden ze dat moeilijk zien. logisch ook natuurlijk. moet terug over 2 halve week 3 dagen voor mijn nod tja ik heb eigelijk dan nog niet echt een ongi overgeslagen maar wel vaag allemaal want als ik zo vroeg ben hoe kunnen ze dan al wat zien. en deze echo apparatuur was nog eneens zo'n goeie daarom moet ik terug komen ergens anders waar ze het duidelijker kunnen zien. ze deden wel vaag allemmaal moet ik er nu vanuit gaan dat ik zwanger ben ik heb ook allemaal syntomen. en anders zouden ze niks kunnen zien toch. wordt hier heel onzeker van ik hoop dat ik niet alsnog ongi wordt maar ik voel het zo sterk ik voel duidelijk dat mijn baarmoeder bezig is. ik voel een soort ongi gevoel en trekt door naar mijn liezen. ben moe en vaag misselijk. en het gekke is ik voel een soort getintel in mijn buik. heeft iemand dit nog meer gehad. groetjes jolanda
Ja das moeilijk. Misschien zou je de vk kunnen bellen die het onderzoek bij je uitgevoerd heeft. Schrijf je vragen op papier en stel je vragen. Dat zal echt niet de eerste keer zijn dat ze gebombardeerd worden met zulke vragen. Het is toch logisch dat je met al die vragen zit? Hou me op de hoogte sterkte, Groetjes Nance158
Als ze een vruchtzakje hebben gezien ben je zo wie zo zwanger en is het aantal weken inderdaad ontzettend moeilijk in te schatten. Met 5 weken zagen ze bij mij ook alleen maar een vruchtzakje met heel erg vaag iets erin maar dat konden ze niet zeker zeggen. Een week later was ik dus iets meer dan 6 weken zagen we een vruchtzakje incl embryo met kloppend hartje. Het gaat dus heel hard binnen een week. Ik ben reuze benieuwd wat een volgende echo bij jou laat zien ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden want ik ben reuze benieuwd, gr. Nicole