ben nu bijna 21 weken zwanger en voel mijn baby sinds ongeveer 17 weken (tweede kindje) Soms wordt ik zo onzeker. De ene dag is mijn baby heel druk en de andere dag voel ik hem amper tot niet. Maakt zo onzeker, maar moet ik hem al dagelijks voelen?? Ben echt onzeker als ik mijn kleintje niet voel.
pas na 25 weken hoor je je kindje dagelijks te voelen volgens mij hoor dus niet zo ongerust en geniet lekker van de momente dat je de kleine voelt groetjes
Je hoeft hem niet elke dag te voelen. kind heeft nog alle ruimte om te bewegen. het kan dus zijn dat het gewoon alsnog superdruk is maar dat jij het gewoon niet voelt.Ik voelde het ook niet dagelijks. en vooral rond deze termijn kan het zijn dat je het gewoon niet voelt omdat je zelf bezig bent met dingen. het beweegt dan wel maar het valt je neit op. je let er niet op. je hoeft je pas zorgen te maken als je het na 30 weken minder gaat voelen.
Maak je geen zorgen hoor, rond dit termijn is dat volgens mij heel normaal. Die van mij was om de dag heeeel druk, en de andere dagen dus heel rustig. Dat is nu nog steeds zo, vandaag is ze bijna al de hele dag wakker, en morgen slaapt ze weer heel veel
Maak je geen zorgen! Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mijn meissie ook al met 17 weken en ze was ook de ene dag ontzettend druk en dag daarna weer echt heel rustig dat ik me af ging vragen of alles nog wel goed was.. Maar als je twijfeld kun je altijd ff langs je vk of gyn..
Haha, dit zou zo mijn vraag kunnen zijn! Ik heb precies hetzelfde en voel de ene dag ook veel meer dan de ander. En soms een dag helemaal niet. Maar ik had al gehoord dat het niet zoveel kwaad kan nog, dus probeer me er eerst maar bij neer te leggen.
Ik heb het na gevraagt bij de vk en tegen mij zeiden ze dat je met 28 weken de baby iedere dag moet voelen. Nu is de baby daar nog te klein voor of hij ligt met de rug tegen je buik en dan voel je het ook niet. Ik ben zelf ook 21 weken zwanger en heb een heel druk kindje voel het bijna iedere dag. De dagen dat ik het niet voel denk ik dat het gewoon niet goed ligt om het te voelen. Niet te veel zorgen maken. Geniet ervan als je het wel voelt.
Ik sluit me aan bij wat iedereen heeft gezegd, maaar ik snap je heel goed. Ik had precies hetzelfde in het begin. Nu voel ik de kleine met veel meer regelmaat dan een paar weekjes terug. Dus dat komt vanzelf wel. Je kindje heeft gewoon nog veel ruimte om in te zwemmen , dus zal je hem/ haar niet altijd (even goed )voelen.
Was hier ook zo tussen de 20 en 25 weken. Soms was ze heel actief en dan weer een dagje niet. Met een weekje of 29 heb ik ook even zoeen periode gehad, dat ze wat rustiger was. Misschien heeft het wel met groeispurten te maken, dat ze dan meer slapen? Ik vond het ook altijd een beetje eng hoor die rustige periodes.. Maar het is dus heel normaal. Pas sinds een weekje of 33 vind ik het echt een persoontje. Als ik opsta word ze ook langzaam wakker met mij samen, eerst rustig uitrekken enzo.. haha.. Tussen de 20 en 30 weken hebben ze nog best veel beweegruimte dat zorgt er ook voor dat als ze heel rustig bewegen je het dan niet voelt.
maak je geen zorgen (is al 10x gezegd maar goed) wat ik er nog aan toe wil voegen is, geniet nog maar even van de momenten dat je het niet voelt want er komt een dag dat je het de hele tijd voelt... en dat het kindje de weg naar je blaas en/of ribben weet te vinden (en dan zou je soms wensen dat het toch minder actief was) dus meid geniet er van.. En dat je het af en toe niet voelt is helemaal niet erg!! Liefs.