hoeveel aangekomen en wanneer weer op gewicht?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door miekie82, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    HOI HOI,
    Jaja blijft een hot item...
    ben nu 34 weken en 13,5 kilo aangekomen, er zal nog genoeg bijkomen en vraag me eigenlijk af...
    Hoeveel waren jullie aan het eind aangekomen en hoelang duurde het voor jullie weer een beetje op gewicht waren?
    Ik weet dat niks vanzelf gaat, en iedereen anders is...maar wil gewoon een idee krijgen!
    Iedereen zegt namelijk steeds: ach gaat er allemaal vanzelf wel weer af, maar eerlijk gezegt geloof ik daar niet zo in!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

ik was 13 kilo aangekomen en het was er binnen twee weken weer af. Ik gaf bv, misschien dat het daardoor kwam.

Maar ik had zwangerschapsvergiftiging, als ik dat niet had gehad dan was het misschien wel veel meer geweest! Nu had ik een kleine en lichte baby, dat scheelt nogal dan wanneer je een van 8 pond krijgt!

3. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    ik ben 20 kilo aangekomen en met ik dacht 5 weken was het er weer af.

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Thx voor de antw. alvast!
    KIJK! danique das wat ik horen wilde! hahaha Hoop dat dat mij ook gegund is! Was het bij jouw vooral vocht of niet? klingt in ieder geval erg goed!
    kus miek

5. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ja ik weet niet maar ben tot nu toe iets van 2 kilo aangekomen, geen idee of ik nog meer ga aankomen en hoop het ook niet want ben normaal ook al niet echt een van de slankste

maar heb het tot op heden nog goed onder controle
    gewoon normaal eten, niet voor 2 en zo gezond mogelijk.
    dus houd het aardig in de smiezen :D

groetjes renate

6. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    7 kilo bijgekomen en het was er na een week terug helemaal af :D

7. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ja ik denk het wel aangezien er direct na de bevalling 11 kilo af was.

en wat betreft onder controle houden, dat lukt nu eenmaal niet altijd Poeizie, ik heb qua eten ook niks geks gedaan, gewoon gezond zoals ik normaal ook altijd doe maar de kilo's kwamen er gewoon aan.

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Danique je geeft me moed ;) :)
    Ben nu 19 kilo aangekomen dus de 20 haal ik wel. ik teken er voor als het er binnen 6 maanden af is laat staan in 5 weken.

9. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Ik ben nu 6 kilo aangekomen..
    Vind t erg veel.. probeer wel een beetje op te letten wat ik eet!
    Maar juist de verkeerde dingen zijn zooooo lekker :D

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik was 30 kg aangekomen :( Nu 18 eraf..maar er blijft nog steeds afgaan, dus ben nog niet wanhopig ;)

11. Littleone

Littleone Actief lid

9 mrt 2007
    112
    0
    0
    Kinderverzorgster
    België
    Ik was er zo'n 20 aangekomen 2 weken geleden, momenteel hou ik wel erg veel vocht vast dus zou wel eens wat meer kunnen zijn...

12. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Ik ben nu 12,5 kg aangekomen, ik vind het eigenlijk nog wel netjes! voor een zwangerschap staat toch gemiddeld zo'n 10 tot 15 kg (GEMIDDELD!)

Dus dan lig ik aardig op "schema". Laatste weken gaat het wel hard moet ik zeggen..zo gemiddeld een halve kg per week...dus nu nog 6 weken = zeg maar 3 kg nou dan zou ik precies mooi uit komen.

Hopelijk ben ik ze snel weer kwijt! en dan gaan we weer beginnen aan het lijnen...bluh...ik moet er dan sowieso nog wel een kg of 20 kwijt! hmm...

13. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik ben tot nu toe precies 10 kilo aangekomen. Vind t ook wel netjes hoor, zit alleen op mn buik.

14. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Bij de zwangerschap van Lotte ben ik 30 kilo aangekomen waarvan 20 liter vocht die er ook binnen no time afwaren. De resterende 10 kilo's zijn er in de loop van het jaar afgegaan. Voor deze zwangerschap was ik nog 2 kilo te zwaar..

15. Elif

Elif Lid

27 mrt 2007
    7
    0
    0
    Juf
    Schiedam
    Ik ben tot nu toe 5 kilo aangekomen omdat ik de eerste 2 maanden alleen maar ben afgevallen ( 2 kg) Ik weet nog niet hoe ik dat eraf ga krijgen :D. Maar bij mij moet er meer af dan zwangerschaps kilo's hoor dus duimen voor mezelf :)

16. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    ik was 25 kilo aangekomen, na 1 week waren er al 15 vanaf.

17. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik was ong. 25/30 kilo aangekomen, maar ik heb eerlijk gezegd ook nergens opgelet... :oops:
    Nu ben ik er 18 kwijt, met tussendoor echt lijnen, hoor....
    Ik moet er nog minstens 10, maar dat gaat ECHT niet venzelf, helaas! ik moet er echt wat voor doen, maar ik ben ook echt 'n snacker... :(

Ach ja, je krijgt er ook wat voor terug zeggen ze allemaal... maar die kilo's zijn echt minder... :(

Gr. Niki

18. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    ben nu zo'n 5,5 a 6 kilo aangekomen. Ik was net 5 kilo afgevallen, dus misschien maakt dat uit. Alles zit echt alleen aan de voorkant.
    Ik verwacht dat het er snel af zal gaan en dat er nu nog zo'n 2 kilo hooguit bijkomt.
    Ik houd geen vocht vast.

19. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    ik ben nu 1 kg aangekomen, dus dat is erg weinig voor 34 weken, ik ben dus afgevallen, en dan scheelt het nog van dag op dag, soms weer een kg minder dan weer 1 erbij. Hou wel wat vocht vast.
    Ik heb wel een heel grote buik, dus ik ben benieuwd of dat nog goed komt, dat wordt veel buikspieroefeningen vrees ik.

20. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Zo patries, 1 kilo aangkomen? Ik zou wel willen zien hoe je eruit ziet als je wel zegt dat je buikje heb haha.

Deel Deze Pagina