waar woon je? ik weet wel dat ze bij de miss Etam,H&M, Future Mamam (in Rotterdam) C&A en Prenatal jassen hebben. Er is niet veel keus,maar ach het is maar voor een paar maandjes! en anders een lekkere dikke trui onder een normale jas
Hoi hoi, Ik heb een aantal weken geleden een hele leuke zwarte zwangerschap's trenchcoat gekocht bij de H&M. Ik krijg er heel veel complimentjes over. Hij is niet dik of zo maar met een zw trui eronder of een leuk sjaaltje erom zie ik er hartstikke leuk, modieus en zwanger uit Succes met shoppen er is genoeg leuks te vinden. Ik snap niet waarom er zoveel vrouwen zijn die een jas van hun man/vader etc aantrekken terwijl je er zo vrouwelijk & zwanger uit kan zien met je mooi buik. Maar ja ik ben ook zo'n meisje meisje. Liefs, PL
Ik woon in Flevoland dus is ook niet zo veel keus aan winkels hier. Denk dat ik idd. maar eens in de grote steden ga zoeken!
Dat vind ik nou ook! Ik wil er gewoon leuk en vrouwelijk uit blijven zien. Dus no way dat ik een jas van mijn man of vader aan ga trekken...Maarja...moet er wel een zien te vinden!
voor de handige meiden.... Of die met een handige moeder... (ik dus.. haha) neem je gewone winterjas, koop een stukje stof.. (Lekker dik corduroy ofzo) in de kleur van je jas, op lengte van je jas (en zo breed als je nog nodig hebt aan ruimte) zet er een rits (of Knopen/knoopsgaten) aan weerszijden op... en rits het ertussen. dan ben je voor een paar euro klaar... Maar ik heb makkelijk praten, moeders is coupeuse! maar misschien toch een tip! groetjes Deb
Ik loop nog in mijn normale wintrjas rond, gaat nog net voor mijn buik langs dicht. Zodra het niet meer lukt, maak ik inderdaad alleen de bovenste paar knopen dicht, of gooi ik een poncho over mijn jas heen. Vindt het zo zonde om voor die paar maanden een positiejas te kopen.
Ik heb bij M&S mode een donkerbruine jas met capuschon en bontkraag gekocht voor 39,95, gewoon in 2 maten groter dan ik normaal heb, in mijn geval is dat dus maat 48. Hij zit wel heel "groot" op mijn rug zegmaar, veel ruimte over. Maar hij is tenminste winterproof.
Meiden, al bij de Zara langs geweest? enige jas gekocht in het roomwit. (zwart en legergroen was er ook) 4 zwarte knopen tot net onderaan je borsten en verder niet. van achter iets geplooid met een band bovenin, echt super gaaf, veel complimenten gehad. hij was dacht ik iets van 60 euro. gewoon maatje 38 gekocht en mn buik is heerlijk warm!
Toevallig zeg hier zit ik ook mee. Moet dus nog op jassenjacht haha. Net even op de fiets in mijn dunne jasje met fleecevest eronder maar ik wil toch echt wel een winterjas. Het was nu al koud, laat staan als het onder nul is! Ik koop ook gewoon een normale denk ik in een maatje groter. Hangt er vanaf hoe het staat. Omdat ik wel vaak fiets of wandel wil ik wel een jas die gewoon dicht kan en die warm is. Maar ik heb er dus ook niet heel veel geld voor over. Dat vind ik toch zonde. Maar ik wil ook niet voor paal lopen en er nog wel enigszins leuk uitzien. Maar dat kan vast ook wel met een jas in een maatje groter. groetjes
wat ik nog even wilde zeggen; de jas die ik heb gekocht is een normale jas, dus geen zwangerschapsjas. maar omdat de mode op dit moment zo ideaal is voor zwangeren kan ik deze 'gewone' jas aan tot 9 maanden zwangerschap, maar ook daarna als mijn buik weer weg is..al met al, heb echt waar voor mijn geld zelf zou ik geen jas kopen met een maat of 2 groter, na de zwangerschap doe ik em toch niet meer aan en daarbij lijk je dan 'nog groter'....de jas die ik heb zit mooi aangesloten bij schouders en borsten, normale maat gekocht. maargoed, een ieder moet het natuurlijk helemaal zelf weten en dragen wat zij het fijnst vindt
Ik heb afgelopen weekend een positiejas gekocht van Mamalicious (maat L) en ik heb de verkeerde maat aangeschaft... De winkel wil hem alleen maar ruilen voor iets anders (maat m hebben ze niet meer) en ik ben nu dus een andere oplossing aan het zoeken voor deze prachtige jas. Je mag hem eventueel van mij overkopen voor de nieuwprijs van 74,95. (ik heb het bonnetje erbij en het kaartje zit er nog aan, dus hij is helemaal nieuw) Als je interesse hebt dan mail je mij maar! Dan kan ik je ook een foto mailen. Mijn mailadres: k.erkens@kpnplanet.nl
Beste ...... Ik heb vorige week een zwangerschapsjas gekocht bij Belly B www.belly-b.nl Ze hebben verschillende soorten succes met het kopen van een jas. groetjes
Ik heb maatje S...dus dat gaat m niet worden. Succes met het omruilen/verkopen van je jas! Ik zoek door...
Ik heb een heerlijk winterjasje gekocht: kort, gladde donkere stof buiten en heel warme zachte voering binnen, met capuchon. Het merk is Menonove. Het was wel een wat duurdere jas (165 euro, geloof ik), maar het voordeel is dat deze jas een paar ritsen naast elkaar heeft. Ik draag 'm nu op z'n strakst en straks kan ik hem gewoon wat verder zetten. Volgend jaar zal ik 'm dus ongetwijfeld weer dragen! enige nadeel is dat het een vrij diepe v-sluiting heeft. ik ga er waarschijnlijk iets van een grote drukknoop op zetten, want met die koude wind is het toch een beetje fris.
ik draag een fleecevest met sjaal. lekker warm. ik had vorig seizoen de wintejas weggegooid met het idee ik koop wel weer een nieuwe, maarja toen werd ik zwanger. Ik heb nu dus helemaal geen winterjas, maar koop er pas 1 als ik bevallen ben. heeft nu geen nut meer. en daarbij die positiejassen zijn erg duur
Nou, ben eindelijk geslaagd hoor! Heb er een van Noppies gekocht. Dus laat de winter maar komen! En een rare tips dat je krijgt in de winkels: je gewone jas openlaten met een dikke trui eronder....een vest dragen...een jas van je man ....een jas een paar maten groter (dat ziet er echt niet uit!)...Bij de jas die ik uiteindelijk heb gekocht, kan de rits van onder ook open, zegt de verkoopster: ja, als je buik te dik wordt, kun je hem van onder open laten....nee dat is lekker warm !.....echt raar