Ik ben vandaag 9 weken . niet dat ik al een dikke buik heb maar het is wel wat opgezet. Nu wil ik nieuwe kleren gaan kopen, maar ik vind positiekleding nu nog te vroeg en volgens mij valt dit ook te groot. Wat voor soort kleding zouden jullie mij aan raden. en waar kan ik dit kopen?
je zou een maatje groter kunnen kopen dan wat je normaal hebt aan broeken. die kan je dan ook weer sneller aan na de bevalling dan de broeken die je nu hebt dus het is niet dat je ze straks kan weggooien als je over gaat op positie kleding. je zou al wel positiekleding kunnen kopen hoor.. gewoon je eigen maat aanhouden dan klopt het wel.. zwkleding is niet groter als normale kleding alleen waar de broek overgaat in de buikband is lager dan bij een gewone broek en vaak zit er wat meer elestiek in verwerkt zodat het niet knelt.. ik had met 4 weke al positiekleding aan omdat ik het nog had liggen in de kast van me zoontjes zwangerschap en het was echt een verlichting.
Heb in het begin wat meegroeibh's gekocht, 2 positiespijkerbroeken, verder wat truitjes die een maat groter waren, zodat mijn buikje wat minder zichtbaar leek hihi.
H&M heeft positiebroeken die je ook heel goed kan dragen als je net zwanger bent hoor! Ik was daar echt heel blij mee. En verder kun je op zoek naar wat lange(re) bovenstukken, tuniekjes ofzo? Die kun je leuk combineren, zowel tijdens als na je zwangerschap. Verhullen vind ik persoonlijk zonde. Lekker laten zien dat buikje!
koop nog steeds normale kleding bij h&m...1 maatje groter(36 ipv 34)....meestal van die jurkjes wara j een legging onder kan...waar ik altijd een riempje onder mn buik heen doe... Of van die langere tshirtjes...btj combineren met korte vestjes of riempjes ...
ik heb 2 weken terug nog in een gewone winkel 2 jurkjes gekocht. Gewoon soepelvallend. Eentje voor nu en eentje voor een bruiloft als ik 34 weken zwanger ben. Positie legging eronder (vind ik op dit moment lekkerder zitten dan een gewone -maar ik heb inmiddels al een flinke buik) en klaar. Positiebroeken zou ik persoonlijk niet 'vooruit' kopen. Als je heupen wat verder uitdijen eventueel, dan passen ze misschien niet meer als je ze nodig hebt. Maar gewoon even kijken bij winkels als H&M en ook bij Miss Etam bij de positie kleding. Je hebt kleding waar duidelijk buikstukken enzo inzitten, maar sommigen hebben dat juist weer een stuk minder en dat is wel soepel op je buik, maar minder strak en minder opvallend.
ja idd die positiebroeken bij h&m zitten nu al goed maar strak! om de benen en heupen strak...ik stond namelijk ook te twijfelen..hij zat nu goed maar ben bang dat die over 2 of 3 maanden niet meer past bij me heupen en benen..en voor 50euro dacht ik...nou wacht nog wel ff..maar ik begrijp baby wens wel...want ik zit ook met het probleem..mijn spijkerbroeken zitten me niet meer...1tje zit goed die is wat wijder en is een heupbroek...maar voor de rest moet ik het met trainingsbroeken doen...dus ga denk ik maar binnenkort voor de tuniekjes met leggings!
is er niet in de buurt een miss etaam outlet?? daar hebben positie broeken vanaf 5 euro. dan kan je rsutig een broek kopen die over 3 maanden niet meer past.. en anders leggings en tuniekjes inderdaad.
Het 1 maatje groter werkt alleen als je (.)(.) niet enorm groeien....Hier komt mn beha er dan aan alle kanten uit. Heb gewoon positieshirtjes nu. Het spat er niet vanaf dat t tpositie kleding is.