Hallo meiden. Ik zit met het volgende: omdat in de donkere dagen wat meer eet en minder beweeg was ik een paar kilootjes aagekomen. Dus mijn eigen broeken zaten eigenlijk al een beetje te strak. Nu ben ik 6 weken zwanger en is afvallen dus niet echt iets wat in de nabije toekomst gaat gebeuren. Ik heb nog niet het idee dat ik al een buikje aan het groeien ben, maar ik ben mijn nette pantalons (die ik op mijn werk draag) nu al helemaal zat! Als ik langer moet zitten wil ik mijn riem en knoop los doen (en dat doen ik soms ook), maar dan moet ik niet vergeten om deze (onopvallend, mijn collega's weten nog van niets en wil ik het pas na de 12 weken echo vertellen) weer te sluiten als ik weer op sta. Maar ik vind het nog wel erg vroeg om al positiekleding te kopen/dragen, want volgens mij is dat allemaal nog te wijd? Iemand tips?
Misschien broeken met elastieken band? Ik had er daar een aantal van al voor de zwangerschap en kan ze nu nog aan (terwijl ik onderhand een behoorlijke buik heb). Waren ook niet zo duur bij Vero Moda (volgens mij van Pieces). Ik vond positiebroeken ook echt pas fijn zitten bij een week of 18 toen het echt begon te groeien. Daarvoor vond ik ze niet prettig, maar dat zal voor iedereen anders zijn natuurlijk.
Haarelastiek om de knoop doen, door het knoopsgat halen en weer om de knoop heen doen! Wel iets langs eroverheen, anders valt het zo op
Bij martijn liep ik al met 5/6 weken in positiebroeken. gewone broeken zaten echt vreselijk. bij emma en deze zwangerschap kon ik met 21/22 weken mn gewone broeken nog aan.
Ik draag zowel positiekleding,als leggings met een rokje. Dat ontziet je buik ook. en dan heb je nog wat variatie
ik had in het begin positiebroeken zonder flap zeg maar. maar wel met en flexibele band, heerlijk was dat!
Is een legging met een leuk jurkje een optie op je werk? Ik herken je situatie namelijk erg goed. Met de kerstdagen en oud en nieuw lekker genoten van het eten. Normaal gaat in januari de rem er even goed op, maar toen was ik zwanger!! Dus ook een paar kilootjes extra, waardoor de broeken niet zo plezierig meer zaten. ik heb nu heel vaak een jurkje met een lekkere ruime legging aan. Niemand ziet dat je zwanger bent en het zit heerlijk.
Ik heb in het begin van de zwangerschap (vanaf 8 tot 16 weken) op m'n werk alleen leggings met jurkjes of rokjes gedragen. Ik werd namelijk zwanger in de zomervakantie en had ook al last van wat vakantiekilo's toen ik zwanger werd Heel bijzonder dat niemand het opgemerkt heeft, want ik draag normaal ook bijna alleen maar pantalons naar m'n werk. Ik heb het pas bij 16 weken verteld op m'n werk en daarna ben ik ook positiebroeken gaan dragen.
Ik heb ook bijna geen broeken aangehad met mijn zwangerschap. Ik heb een paar maillots van Noppies gekocht, zitten echt lekker en een paar leggings van Mama Licious. Zo heeft mijn buikje toch veel ruimte en zat er niks strak of onprettig.