zwangerschaps kilootjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door emmie, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heeft bij mij al met al 12 mnd geduurd voor ik mezelf weer was ook kwa kilootje

    maar me maatje 36 kan ik nu weer aan , terwijl ze zeggen dat afvallen na je 30ste 10x moeizamer gaat dan daarvoor

    maar zie geef nooit op ;)
     
  2. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    tja, voor de zwangerschap 88, aan het eind 112, na de zwangerschap 99 en nu 95, schiet niet echt op ondanks de bv! Moet zeggen dat ik ook veel eet, heb gewoon veel honger en eet heel veel, wel gezond maar wel veel, ach die kilo's komen wel, eerst moet mijn mannetje goed te eten krijgen, daarna ben ik aan de beurt!
     
  3. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben met BV ook bijna niks afgevallen en idd dat hongergevoel ken ik, maar dat schijnt heel normaal te zijn hoor.
    En wat je zegt, eerst moet je kindje goed eten ;)
     
  4. Niro

    Niro Lid

    15 feb 2007
    37
    0
    0
    Student
    Oudenbosch
    Hallo allemaal,

    Wat leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met het probleem.
    Hahahaha Nou ik was 64 aan het begin en aan het eind 95, nou ben ik 79.
    Ik geef borstvoeding kan ook dus niet lijnen, maar sport wel. Het gaat wel de goede kant op. Mijn broeken kan ik ook lang niet aan, komen niet verder dan mijn bovebenen :cry: Als ik ga shoppen, wordt ik echt depri, omdat ik grote maten moet komen.

    groetjes
     
  5. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Volgens mij ben ik echt een uitzondering.
    Ik kon met 2 /3 weken al mijn oude kleren weer aan. En zat ook al weer op mijn oude gewicht. Dacht dat het veel langer zou duren maar was ook maar ongeveer 10 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap (en geloof me ik heb alles gegeten wat los en vast zat :) )
     
  6. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik zit nu op 90 kilo, was in het begin van de zwangerschap 92 kilo (was al wat te zwaar vantevoren) dus ben nu iig al lichter dan een jaar geleden :)

    Maar me er toe zetten om te lijnen kost nogal wat moeite. Ik ben bezig met Sonja Bakker, maar heb nogal wat SAS-dagen ;)
     
  7. Noodles

    Noodles Actief lid

    8 aug 2006
    277
    1
    0
    Voor de zwangerschap woog ik 58 kilo, aan het einde was mijn gewicht naar de 72 gegaan en nu, na 5 maanden zit ik op 63 kilo. Nog 5 te gaan dus... Gaat tergend langzaam, hier ook ondanks bv. Daarbij had ik ook een heel heftige bevalling, waardoor ik de eerste 6 weken niets kon van lopen ofzo. Daarna heel rustig aan weer begonnen met bewegen, maar dan verbrand je natuurlijk ook helemaal niks. Intussen sport ik weer sinds 3 maanden, en daar word ik wel strakker van, maar ik val niks af. Moet ik er wel bij zeggen dat ik momenteel vrij veel eet en ook wel van tijd tot tijd kan snoepen...
     
  8. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik pas mijn oude kleding nog steeds net niet. ik woog voor 67 en aan het eind 90 en nu weeg ik 74 en krijg er maar niets vanaf.
     
  9. marilyn

    marilyn Actief lid

    3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Mijn dochtertje is nu 1 week en 4 dagen en ik ben er verbaasd over hoe snel de kilo's eraf gaan! Ik was 13 kilo aangekomen en er zijn nu al 10 kilo's af. Nog 3 te gaan dus. Op mijn buik zit het niet, maar duidelijk wel aan mijn benen en billen. Dat wordt ff sporten dus! Heb er zin in!
     
  10. bobbelientje

    bobbelientje Actief lid

    2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kon ook na 2 weken mijn broeken weer aan, zat toen zelfs ónder mijn gewicht voordat ik zwanger was. Was 18 kilo aangekomen.
    Nu heb ik alleen nog de welbekende lovehandles en een blubberbuikje. Maar mag verder niet klagen!
     
  11. Female

    Female Niet meer actief

    Wat is dat toch he, met vrouwen en afvallen. :)
    Ik ben in mijn leven denk ik al wel duizend keer begonnen met lijnen... Kun je nagaan hoelang ik het altijd volhoud..... :(

    Voor de zwangerschap woog ik 57,5 kg. Erna wel 73! Nu nog 58.5. Dus nog een paar kg eraf...

    Mijn buik was altijd al 'probleemplek' maar nu helemaal. Ik doe dan wel wat oefeningen, maar het probleem is dat ik zooo weinig discipline heb! Ik weet, het is mss maar 10 minuten per dag, maar het lukt gewoon steeds niet om het vol te houden. Hoe vaak ik de afgelopen maanden al wel niet gezegd heb; morgen gaan we er weer helemaal voor... :(

    Herkenbaar? En iem. tips om oefeningen wél vol te houden, en lijnen?
     
  12. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ja een keer goed ziek worden.:D

    Ik zat er ook al maanden tegenaan te hikken, was al 100x begonnen. Toen kreeg ik een vreselijke buikgriep en was ik bennen 2 dagen 2 kilo kwijt, toen ben ik doorgegaan. Mijn maag was al flink geslonken dus ik had ook niet zoveel honger meer.
     
  13. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    TMF gaan kijken dan zie je al die vreselijk slanke meiden en dan raak je zo zwaar gefrustreerd dat je wel gemotiveerd wordt om te trainen.
     
  14. Diana82

    Diana82 Actief lid

    7 nov 2006
    353
    0
    0
    1 week na de bevalling waren er al 10 van de 14 kilo af! Inmiddels ben ik 4 maanden verder, maar die 4 kilo zitten er nog steeds aan :(
     
  15. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    Ik woog voor mijn zwangerschap 57 kilo.
    Tijdens mijn zwangerschap 64 kilo.
    En nu schommel ik zo rond de 55/56 kilo.
    Ik moet zeggen dat ik een dag na mijn bevalling mijn oude spijkerbroeken weer gewoon paste.
    Ik lijk nu wel weer iets meer uit te zakken.
    Met name mijn boven-benen en billen hebben een flinke opdonder gekregen, die zijn nu echt slap.
    En nu pas krijg ik dat buikje.
    Heel vreemd, want tot een paar weken terug was hij echt helemaal plat.
    Ik sport ook al een tijd. Fitness, skeeleren en fietsen.
     
  16. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    ze zeggen toch altijd 9 maanden op en 9 maanden af......
    ik ga daar maar vanuit, maar ik moet zeggen dat ik mijn "oude" broeken al wel weer aan kan hoor.
    Ik kan me alleen nog niet tot het sporten zetten dat is mijn enige 'probleem".
     
  17. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Hier sluit ik me helemaal bij aan, kon een week later gelukkig mn eigen broeken weer aan. was 8.5 kilo aangekomen, heb nu alleen ook nog wel wat vel over!
     
  18. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hihi ben gelukkig niet de enige. En ik moet zeggen dat ik wel veel verbaasde reacties kreeg net na de bavlling dat ik al weer zo slank was. Wel leuke reacties hoor. En ik moet zeggen dat is ook wel even goed voor je gevoel :D
     
  19. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik ben gelukkig niet de enige!

    Voor mijn zwangerschap woog ik 65, toen ik 8 maanden zwanger was heb ik me voor het laatst gewogen en toen woog ik 90 (dus wie weet hoeveel er na die tijd nog bij is gekomen).

    Nu weeg ik 79 en heb dus nog 14 kilo te gaan :S Ik baal er zo van dat ik nog in die positiekleding moet rondlopen... Hopelijk gaat het wat sneller nu ik wat meer kan (ks gehad).
     
  20. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Ik was 13 kilo aangekomen. Na ongeveer 3 weken zat ik weer op mn oude gewicht.
    Ik kreeg alleen mijn oude broeken niet meer dicht omdat mijn heupen iets breder waren geworden. Na ongeveer 4 maanden voelde en hoorde ik een soort knak in mijn heupen en kon ik van de één op de andere dag al mijn broeken weer aan.
     

Deel Deze Pagina