zwangerschaps kilootjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door emmie, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly19

    Kelly19 Actief lid

    26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    pff.. nog zoveel die ermee zitten
    ik krijg het er ook maar niet af ! :evil:
    ben het nu wel zat... :(
    maar waar halen/doen jullie pilates?
    heb er wel van gehoord..
    maar werkt het ook?
     
  2. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Je kan een pilates dvd bestellen bij tellsell of iets dergelijks.
    Ik zelf kijk op youtube daar heb je wel 100 filmpjes.
    Ook op sommige sportscholen wordt het gegeven.
     
  3. Daiquiri

    Daiquiri Niet meer actief

    Tja wat zal ik zeggen, ben tijdens de zwangerschap 8 kilo aangekomen en de dag na de bevalling zat ik 1 kilo onder mijn oude gewicht. dus ben juist weer meer gaan eten...heel apart, ben nu dus weer mijn oude gewicht, alleen nog wel met een klein buikje, maar je mag nog niet al te veel oefeningen doen dus dat komt nog wel
     
  4. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik woog voor mijn zwangerschap 60 kg en op het laatst 73.5 kg en was naar 8 weken alles kwijt en weeg nu 58.5 . Tis er wel snel afgegaan kon na 4 wk mijn eigen broeken weer aan maar heb nog wel het gevoel dat nu alles pas weer een beetje op zijn plaats komt. Krijg ook veel complimenten dat ik mijn figuur weer terug heb . Het is wel oneerlijk heb er niets voor hoeven doen maar vind het errug fijn. Ik hoop dat jullie je kilo s er snel af zullen hebben !

    liefs caroline
     
  5. Monique den Uyl

    17 mrt 2007
    73
    0
    0
    Gelukkig ik ben niet enige!

    Ik woog 62 kg en op de laatste dag 92 kg!
    Na een half jaar stil blijven staan op 70kg.

    Wandelen is eigenlijk het enige wat ik doe en
    snoepen doe ik ook nog steeds.
    Cola, chocolade en ijs, niets is veilig
    Het lijkt soms wel of ik nog zwanger ben.
    Ook zo'n keizersnee buikje.
    Moet eigenlijk wel iets gaan doen.... :-k

    Groetjes, Monique
     
  6. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik ook nog echt zo een blubber buikje, bol gezicht en en een partij heupen.. echt vreselijk.. en mensen vinden het ook echt nodig om comentaar te geven als nou nog die zwangerschapskilos er af he! of ben je al bij de sportschool begonnen? een man die van die leuke comentaartjes geeft... zagen laatst bijvoorbeeld een meisje met een mooie broek, zegt hij nou nog een paar kilos dan kan jij ook weer zoiets aan.. maar dan wel chips geven, koekjes halen.. is dan toch lullig, volgens hem moet ik dan maar wat sterker zijn! nou zeg! ik ben 24 kilo ong aangekomen, en moet nog zeker 12 kilo voor ik weer op mijn oude gewicht zit..:( vreselijk die vette armen ook! ben inmiddels al 20x met een dieet begonnen!
     
  7. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    tjah meid het is ook gewoon moeilijk maar eigelijk heeft die wle gelijk hahahaha hoe lullig het ook klinkt!

    wij woonde mij mijn schoonouders thuis en ik wou afvallen en hun lekekr eten wat hun wilde en ik lekker gezond jahoeeee maar heb het wel volgehouden!
    meid je kent het echt wel!
     
  8. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    het is ook zo fijn als mensen zichzelf zo grappig vinden om te vragen of de tweede al onderweg is en een schik hebben ze dan en ik de hele dag chagerijnig!
     
  9. Kelly19

    Kelly19 Actief lid

    26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    oke dank je !
    zat zelf gister nog te kijken op wehkamp..
    heb je ook van die groene thee pillen reduce fat fast..
    maar weet niet of ik daar wel mee moet beginnen :rolleyes:
    dieeten helpt niet..hou het toch niet vol :(
    groetjes
     
  10. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb de dvd maar heb niet de instelling om het thuis te gaan doen.
     
  11. Nynke31

    Nynke31 Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik heb de dvd ook besteld via telsell. Ben normaal ook niet zo gedisciplineerd. Maar ik ben het nu echt zat, voel me niet happy met mijn kilo's. Mag nu ook alleen nog maar iets lekkers in het weekend. En ik eet soepstengels als ik iets te knabbelen wil.

    Ben 15 kilo bijgekomen en na 1 week waren er al 7 af. Inmiddels zijn er weer 3 bijgekomen. Dus ik moet nog steeds 10 kilo afvallen.
     
  12. renata

    renata Actief lid

    21 dec 2006
    148
    0
    0
    ik kon de dag erna (serieus) mijn broeken weer aan.... heb alleen de eerste 2 weken in een joggingbroek gelopen omdat ik t niet prettig vond zitten zo'n strakke broek...

    een paar uur na de bevalling was ik alles kwijt

    ik ben ook maar 10 kilo aangekomen :)
     
  13. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ik woog 53 kg voor mijn zwangerschap. Tijdens mijn zwangerschap woog ik 70 kg. En nu weeg ik 51 kg. Ik geef BV, maar ik lijn niet. Ik wandel wel meer (met de wandelwagen). Ik kon mijn oude broeken na 2 maandjes alweer aan.
     
  14. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik woog voor de zwangerschap 63 kilo. Ben gegroeid tot zeker 88 (daarna ook niet meer gewogen)

    Ik was na de bevalling direct 8 kilo kwijt. En na 4 maanden kon ik al mijn oude broeken weer aan.

    Nu weeg ik zo rond de 64 a 65. Mijn oude broeken zitten wijd om mijn kont. Maar mijn lichaam is niet meer hetzelfde....slappe buik en lovehandles
     

Deel Deze Pagina