Zitzak voor dreumes gezocht...

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Kabouter Klus, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben voor ons manneke op zoek naar een lekkere comfi zitzak waarin hij tot rust kan komen, zijn fruitje kan eten, effe tv kan kijken oid. We hebben nu zo'n klein "stoeltje" staan van Sit&Joy, maar die vinden we niet fijn. Ben nu dan ook echt op zoek naar een ZAK :D en geen stoel-modelletje.

Staan er genoeg op MP, weet ik, maar de meesten willen zo'n ding niet verzenden, en dat is lastig als je niet in de buurt woont...:(

2. Female

Female Niet meer actief

3. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
  4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    jammer dat je echt geen stoel zoekt, wij hebben een grote stevige wipper staan waar ze dagelijks zelf inklimt en lekker in gaat chillen
    ze vind hem echt super! En ondanks dat ik hem niet heel leuk vind staan in mijn huiskamer, is dat pech voor mij want het gaat om haar :p
    hij kan ook nog wiegen wat ze prettig vind als ze wat moeier is
    en hij is tot 15 kilo dus ze kunnen er echt lang van genieten

5. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant

ik heb zelf ook nog een wipper die zelfs tot 18 of 25 kilo gaat, maar gaat me nu echt om een zak, haha...

6. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Is een doomoo seat niets voor je? Ik heb er twee voor mijn jongens en daar kunnen ze echt op tot 30 kg en is echt een zitzak idee, moet je anders maar eens googlen...

Doomoo Seat

Die van mijn jongste zoon is nog heel erg goed, maar zit er eigenlijk nooit meer op. Ik weet niet wat je er voor over hebt.
    Ik heb er eentje met rondjes op de zijkant, als je interesse hebt, wil ik je wel een foto zenden

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  8. Female

Female Niet meer actief

Dacht ik al, succes met je zoektocht ;)

9. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Met alle respect, maar dit riekt naar reclame, ik ga deze reactie dan ook melden:$

Deel Deze Pagina