Op zoek naar positieve verhalen Wie is hier toch zwanger geraakt in een maand waarbij de ovulatietesten negatief bleven?
Het was lamg geleden, 2008 en 2011, maar ik vermoed dat ik de piek gewoon gemist heb? Testen waren niet zo gevoelig misschien? Ik heb dezelfde testen in februari dit jaar gebruikt en kon geen piek vinden, daarna andere gekocht en sindsdien elke cyclus wel een duidelijhe piek
Ja klopt, ik had clomid 50 en had de eerste ronde een positieve ovulatie test op dag 13. De tweede ronde weer netjes begonnen met testen en op dag 15 waren met testjes op en de test was heel negatief. Ik dacht dat het een verloren ronde was maar heb ongeveer 10 dagen later positief getest. Misschien had ik de piek gemist, of zou die de volgende dag pas positief worden. Maar had niet meer verder getest
Ik had toen van sensitest, nieuwe van 2besure, extra gevoelig. Ik ga nu weer terug naar semsitest maar wel deextra gevoelige, ben benieuwd
Ja ik deze zwangerschap! Ik testte 1 p dag. En heb mn piek denk sochtends ofzo gehad en daarom niet met ovu tests gemeten.
Ook ik kan er over mee praten! Nooit ovulatietesten toen gebruikt totdat mijn zus eens met zo een pak kwam van de action. Dit zal je helpen je eisprong te vinden ja wow.. netjes gebruikt op dag dat op de gebruikersaanwijzing stond en 5 dagen lang (wel om 18:00 stond er altijd en vooraf niet veel drinken) en nooit een positieve gehad. Sterker nog test schermpje bleef zo wit als ik weet niet wat. We hadden voor de ovulatie testen wel sex gehad. Wat denk je? 2 weken later ongeveer last van me borsten en maagzuur en dacht hmm even zo een testje eraan gooien en ja hoor positief! Bij de termijnecho zeiden ze dat de baby 10.1 weken was en toen ik dat uitrekende moet de eisprong geweest zijn op de dag dat ik met ovulatie testen begonnen ben dus denk dat ik te laat was geweest met die ovulatie testen en een vroege eisprong heb gehad.