Hoi, ik ga als dat mag binnenkort naar Marco Borsato... Ik twijfel nu omdat ik de ene keer lees dat het zeer schadelijk is, maar ergens anders kan het weer geen kwaad.. Iemand in hetzelfde schuitje (gezeten)?
ik ben lekker met 6 maanden zwangerschap naar een concert heen geweest! zat vooraan! en heb er heerlijk van genoten! kindje heeft er geen last van gehad! gewoon gaan hoor!
Ik ga vanavond ook naar een concert, is wel redelijk rustige muziek, maar volgens mij kan een keertje geen kwaad
Ik heb kaartjes voor Nick en Simon voor in oktober. Dan ben ik 7,5 maand. Ik kijk het gewoon aan, hoe ik me voel. En vraag het tegen die tijd ook aan de VK.
De overwegen om wel of niet te gaan zou ik basseren op een paar dingen. - Zijn de plaatsen dichtbij de boxen? De muziek/trillingen kunnen je baby heel erg gestrest maken als je te dichtbij boxen bent. - Kan je zitten of moet je staan? Als je moet staan zou ik niet gaan. - Hou je van drukke plekken nu je zwanger bent? Want ze botsen zo tegen je buik aan hoor.
We hebben zitplaatsen omdat ik toen al rekening hield met dat ik dan mogelijk zwanger zou zijn dus ik dacht dan zit ik ook verder van de boxen af... Verder verloopt mijn zwangerschap tot nu toe zonder klachten....
Wij gaan dan achteraan staan. Toen ik zwanger was van fenna was ik 11 weken. Ik ben toen ook achteraan gaan staan omdat ik soms misselijk was. Dan is het niet druk en kan je toch genieten.
Hoi Franny, Ik ga ook naar Marco Borsato, op 21 mei en dan ben ik 13 weken! Wens jou veel plezier. Je voelt zelf aan of je je goed voelt of niet, onthoud wel dat je kleintje extreem goed in bescherming zit bij jou dus je moet zelf aanvoelen of je het aankan of niet. Tot dan : ) Groetjes Vlinder1981
ik zou er nog wel ff over nadenken hoe je het met vervoer gaat doen. V aak parkeer je verder op en ga je met pendelbussen naar het gelderdrome.,. op de heenweg is dit vaak nig wel te doen, maar ik weet van vorige concerten dat terug echt een ramp is. Iedereen loopt je drukken om in een pendelbus te komen. Misschien kun je een taxi overwegen.
Hier ook kaartjes voor Marco Borsato. Had ze gekocht een halve week voordat ik ontdekte dat ik zwanger was Wij hebben zitplekken, eerste rang. Als alles goed met je gaat dan zou ik er zeker heen gaan, kan geen kwaad hoor. Ik twijfel, maar dat heeft met mijn lichamelijke toestand te maken.
Ik ga komende zaterdag, ben dan precies 21 weken. Vorige keer in 2008 was ik ongeveer even ver zwanger bij Marco Borsato, zo grappig
Je kunt alleen op je eigen gevoel afgaan.. de ene verloskundige zegt dat het prima is, de andere zegt dat je het beter niet kunt doen. Ik ben met 30, 31 weken nog naar concerten in veel kleinere venues geweest (dus luider dan in een stadium) en heb zelfs nog op het podium gestaan. Als je kindje erg gaat draaien en schoppen weet je dat hij/zij het niet fijn vindt, en aan jezelf merk je ook of je het aankan of niet. Het ligt ook aan van je kindje van jou meekrijgt: als je zelf gestresst bent tijdens het concert omdat je je zorgen maakt of ze er last van heeft, dan voelt zij die stress natuurlijk ook. Dus doe het alleen als je weet dat je er zelf ontspannen in staat.
ik ben met mijn vorige zwangerschap naar het personeelsfeest van mijn man zijn werk geweest waar alleen maar live muziek gedraaid werd de hele dag(optredens), artisten zoals nick en simon, frans bouwer, wolter kroes en nog meer nederlandstalige artisten. ik was toen 35 weken zwanger en onze zoon heeft er helemaal niks aan over gehouden. lekker rustig aan doen en plezier hebben zo denk ik maar
Hallo, Ik ga ook aankomende zaterdag en ben echt net pas zwanger! 4 weken misschien dus heel pril. Denk vooral dat het aan jezelf ligt en hoe jij jezelf voelt, als jij geniet dan doet jouw kindje dat vast en zeker ook! Veel plezier, ben echt benieuwd wat voor show het wordt!
ja ik ga ook heen a.s. zaterdag!! ben dan 25 weken zwanger, maar maak me geen zorgen hoor. we hebben zitplaatsen dus dat scheelt al, ik ga gewoon lekker genieten!!
Ik vraag het toch nog even na want het gehoor schijnt nu goed ontwikeld te zijn in ieder geval bedankt voor de reacties!