Hier ook van de hm en Lidl Hm vind ik goed zitten en van de lidl weet ik het ook nog niet, liggen in de kast
De legging van de lidl heb k een paar weken geleden ook gehaald ja. Was maar 6 euro ofzo. maar die kan k alleen aan onder een tuniek of met een lang bloesje, shirtje erboven. Vind em te dun om gwn als broek te dragen. Ieand had het over slijtage bij de hm leggings. Heb dat zelf ook al 3 keer gehad bij de normale leggings van 10 euro. Dus vandaar dat k me afvoeg wat de ervaringen zijn wt betreft zwangerschaps leggings. Ik vind 10 euro niet duur voor een legging, maar moet wel vaak vervangen worden . Grijze leggings heb k volgens mij op de hm website gezien maar weet het niet cker hoor...
Ik heb die van prenatal zat erg lekker ik had hem in de uitverkoop is echt super ding Ik heb er ook 1 van de hema zit ook echt goed maar na een dag begint hij te lubberen bij de buik en dat vond ik wel jammer
Ik had toevallig bij de Lidl een legging gehaald voor 5eur volgens mij, Denk alleen dat ze er nu niet meer zijn Hij zit wel heel lekker.