Zwangerschaps masker

Discussion in 'Zwangerschap' started by chantal1984, Mar 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey meiden,

Ff een vraagje zo'n zwangerschaps masker is dat nou alleen in het begin van de zwangerschap ( dat je dat kan krijgen ) of de gehele zwangerschap of is er een bepaalde periode in de zwangerschap dat je er meer kans op hebt...

Ben namelijk daarnet in slaap gevallen in de zon... Lig namelijk zo lekker in het zonnetje ben een echt zonne mens :D

Liefs Chantal

2. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Het kan gedurende de hele zwangerschap. Alleen is de ene persoon er gevoeliger voor als de andere. Mss de volgende keer een pet op zetten oid?

3. chantal1984

Ik had mijn vestje over mijn hoofd liggen hihihih zag er niet maar lekker boeiend :D

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Zolang je zwangerschapshormonen in je lijf hebt loop je kans op een masker..

Had vroeger een docente die op allebei haar wangen een dikke bruine veeg had..zag er niet echt charmant uit ;)

5. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    ik ben net 2 weken naar lanzarote geweest en aardig bruin geworden maar geen zwangerschapsmasker opgelopen. Het is maar net of je dr gevoelig voor bent..
    Ik dus gelukkig niet

6. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

Jun 6, 2006
    220
    0
    0
    Euh..niet om je bang te maken maar ik heb het onder allebei mijn ogen..En ikben niet in de zon geweest! Je kunt het dus niet altijd voorkomen. Hopelijk trekt het als de baby geboren is weer weg! Weet iemand dat?

7. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik heb begrepen dat het iets kan vervagen, maar nooit helemaal weg gaat.

Heb nu zelf kids sun factor 50 gehaald. Helpt dat eigenlijk afdoende? Of moet je sowieso uit de zon blijven?

8. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

Jun 6, 2006
    220
    0
    0
    :confused: Dit was niet echt het antwoord waar ik op hoopte...

9. chantal1984

irritant is dat he dat je nu ineens mooi weer hebt... Had ik die zwangerschap zo gepland om niet in de zomer zwanger te zijn en dan gaat nu ineens de zon schijnen ;) ... Nee hoor is maar een grapje de zwangerschap was niet gepland... :D

10. lies32

lies32 Bekend lid

Jan 26, 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had het zelfs al lang voor de zwangerschap. het kan nl ook een bijwerking van de pil zijn. Tijdens de zwangerschap heb ik er ook last van gehad (de hele zomer sunblock gesmeerd en een dagcreme gebruikt waar factor 20 inzit, hebben allemaal niet echt goed geholpen...) en nu krijg ik het weer.....
    ik heb wel een andere pil nu, een waar minder hormonen in zitten, maar ik geloof dus niet dat het echt helpt. Ik baal er wel van hoor....

Lies

11. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Ik zou uitkijken met de zon heb ik met de zwangerschap van mijn zoontje ook gedaan heb wel liggen zonen onder een parasol meer tips kan ik niet geven

Share This Page