ik had gister een discussie met mn zus, over de beeb! als de beeb langer blijft zitten, heeft ie dan meer of minder van dat witte vernix op zich?
minder, en dan droogt ie uit en moet ie naar de geboorte in een batje met Balneum (weet niet precies hoe je t schrijft) Maar................je kindje kan ook al aan het uitdrogen zijn terwijl die niet langer blijft zitten. Mijn oudste kwam op de uitgerekende dag en had een erg droog huidje en moest dus in een Balneum badje
Je hebt er toch wel een weddenschapje van gemaakt? Dat als jij gelijk hebt, zij jouw huis "even" komt poetsen?
Mijn dochter was 3,5 weken te vroeg en al helemaal schoon! Ik had pre-eclampsie en de placenta was ook al aan het verouderen. Ik denk daarom dat die 2 met elkaar te maken hebben.... (maar da's mijn eigen interpretatie hoor )
Mijn zoontje was een week te laat en inderdaad een heel droog huidje, mocht de eerste weken niet vaak in bad. Neeke
Is dat weer iets nieuws, zo'n balneum badje. Mijn vorige kinderen waren alle3 9 dagen overtijd en die hoefden echt niet in zo'n badje. brenda
Iets nieuws zal het niet zijn, aangezien mijn oudste die in zo'n badje moest 18 jaar is, en de 2e moest t ook en die is 15 Maar het gaat dan niet zozeer of je baby wel/niet op tijd was, het gaat erom oftie n droog huidje heeft. En overtijd wil niet automatisch zeggen droog huidje, ik was niet overtijd maar mn hummeltje was wel droog. Overigens een opmerkelijk verschil toen........bij de 1e bevalling was ik ziekenfonds verzekerd, kon ik bij de apotheek Balneum gaan halen met n bijbetaling (was maar n klein flesje), bij de 2e was ik particulier.......en kreeg ik een megafles á 100 gulden mee Kassa! zullen ze gedacht hebben