Hallo dames!! Aangezien dit het zwangerenforum is denk ik dat jullie mij beter kunnen helpen! Ik heb het vermoeden dat ik zwanger ben, maar weet het niet zeker. Ik heb vrijdag getest met de CB digi met indicator en die gaf aan Niet Zwanger. Nu heb ik wel de test gesloopt (foei! Ik weet t hihih ) en zag toch naast de Cstreep een duidelijke lichtblauwe streep. Nu testte ik gister weer met zon test en dan doet ie t niet! Zeer irritant Sinds donderdag/vrijdag heb ik zeer pijnlijke borsten, gevoeligere tepels, wat aders op mn borsten en steken in mn buik rechts. En sinds zaterdagmiddag heb ik enorme last van lage rugpijn. Ik kan amper opstaan uit mn stoel. Het lijkt alsof ik een lijmklem om mn rechterkant heb! Vanmorgen had ik geen test meer..dus ik ben toch erg zenuwachtig omdat t zo onzeker is. Ik zou graag willen weten of mijn symptomen bij meer mensen bekend is? En wat is verstandiger: vanmiddag testen (met middagurine) of weer wachten tot morgenvroeg??
De symptomen zouden best kunnen kloppen met zw, maar ik zou toch eerst een posi test afwachten voor je er iets over kan zeggen. Probeer anders even de kruidvat testen (2 voor 5 euro, stuk goedkoper dan cb digital), die zijn wat gevoeliger dan cb.
@Emily27: die kv testen heb ik normaal altijd en die bleven wit, maar aangezien ik toch symptomen had dacht ik toch om eens een andere test te proberen. Mijn nod was 2e kerstdag en ik heb getest op: 21 dec: negatief (kv 2v5) 24 dec: negatief (kv 2v5) 27 dec: negatief (kv 2v5) 30 dec: negatief (CB digi) (wel duidelijk lichtblauwe Tstreep na test gesloopt te hebben!) 1 jan: test werkt niet! (CB digi) Is t een optie om te testen met middagurine? Of toch wachten tot morgen?
De testen zouden toch wel positief nu moeten zijn als je 8 dagen overtijd bent. Je menstruatie kan natuurlijk ook uitblijven door andere oorzaken! Je hoort wel eens dat mensen pas heel laat positief testen en dan toch echt zwanger zijn, maar dat zijn wel uitzonderingen. Meestal zou je met 4 a 4.5 week zwangerschap toch echt al wel positieve testen hebben. Ik raad je aan om een paar dagen af te wachten of je menstruatie komt, dan eventueel nog eens te testen, en als die ook negatief is de huisarts te bellen zodat die misschien kan achterhalen wat er precies is.
Okej! Ik heb mijn ei gehad rond 8/9 december en heb van 12 t/m 22 december roze/ helderrood bloed verloren (zonder stolsels of krampen)..... Maar ik dacht ook al om mn huisarts te bellen, maar dan wil ik eerst nog een testje wagen
Ik heb ook erge rugpijn, onderin. Ik testte pas een week na mijn NOD positief. Maar aan mijn lichaam merkte ik wel veel. Pijnlijke borsten, groter, opgezette buik, emotioneel, moe en rugpijn. En inderdaad wat steekjes, net alsof ik ongesteld moest worden. Maar bij iedere vrouw is het weer anders. Succes!
Ik heb de zwangerschapstest bij mijn zoon 2 dgn voor NOD met middagurine gedaan en die was posi. ZOu hem gewoon nu doen dus. SPannend!
@Miertje84: jouw symptomen lijken erg op die van mij! Dus ik ben benieuwd!! Morgen ga ik pas testen, had vandaag geen tijd meer de winkels zyn al dicht, helaas! @Sukke: das mooi! Ik ben altijd bang dat t dan niet geconcentreerd genoeg is.. Maar je weet maar nooit he, zo zie je maar bij jou! hihih