Zwangerschaps/newborn/kinder fotografie NB

Discussie in 'De lounge' gestart door Loki09, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

hihi ja jij kan mooie foto's nemen!! misschien kan je combi bezoek maken, dan kom je meteen bij mij LOL

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bedankt allemaal. De studio's in Helmond en Beek en Donk spreken me het meeste aan.

Jepe is me bekend, alleen is dat niet zo mijn type foto (veel witbalans/licht)

De site van Kristel spreekt me ook erg aan, maar helaas nogal uit de richting...

Meer tips altijd welkom! :D

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

De 2012 prijzen waren sowieso een stuk lager, de prijzen op de website zijn nu van 2013. Maar je kan zelf kiezen hoeveel foto's je wil en het dus zo duur maken als je zelf wil :D

Op die site van lucky pictures staat volgens mij niet eens hoeveel foto's je voor die prijs krijgt voor een newbornshoot thuis?

Die in Beek en Donk is geloof ik juist duurder newbornshoots. voor €155 krijg je een shoot in de studio ( dus niet bij je thuis, dat zal nóg duurder zijn) en 2 afdrukken ( dus niks op cd) terwijl je bij Joy voor €155 een shoot aan huis krijgt en 17 digitale foto's in hoge resolutie op CD die je kan afdrukken waar je wil

En vind het wel fijn dat ze bij Joy aan huis komt en stuk of 15 achtergronden meeneemt, haarbandjes, rokken, stoeltjes, kastjes, bedjes, etc en je dus echt je eigen stijl kan maken terwijl andere fotografen vaak alleen newborns op een doek fotograferen of in 1 dezelfde mand en echt hun eigen stijl hebben waarin je zelf weinig/niks kan kiezen.

foto 1 is prijs van lucky pictures en foto 2 prijs van fotostudio joy

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Patricia van der Sloot absoluut!

5. SeaShell

zie trouwens ook dat lucky pictures geen familiefoto's meer maakt.. dat is wel jammer.. vind het juist leuk om met het hele gezin op de foto te gaan voor later..

verder ken ik wel veel mensen die bij haar foto's hebben laten maken.

hier kun je de prijzen vergelijken van lucky pictures en fotostudio joy qua zwangerschapsfotografie ( bij joy valt het gewoon onder studio shoot)

bij lucky pictures staat er overal wel een prijs, maar helemaal niet vermeld om hoeveel foto's het gaat die je krijgt :( vind ik best vaag... krijg je er nu 10/20/30/40 voor die prijs :( geen idee...

foto 1 lucky pictures

foto 2 fotostudio joy

6. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Ik heb je (ook) een PB gestuurd! :p

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Daantje:
    Bedankt voor de vergelijkings getallen onder elkaar :D.

Ik vind een paar euro verschil niet zo erg, wel zeg ik eerlijk dat ik geen 100,- ga uitgeven om de zwangerschap vast te leggen (ik hoef daar ook geen 15 foto's van, 3 mooie ofzo is al prima maar wel graag met mijn dochtertje en dan komen ze beide op 90,- uit, Dat vind ik flink geld..).
    Voor newborn komen ze beide in aanmerking en ga ik nog eens goed bekijken waar ik het beste gevoel bij heb!

LovelyDK:
    bedankt voor je input! Heb haar site gevonden maar de foto's staan me iets minder aan dan van de studio's in Beek en Donk en Helmond (bijna alleen pure foto's die ik ook zeker wil maar ik vind de accesoires erbij toch ook wel heel stijlvol..) Toch bedankt!

Maloutje:
    Bedankt voor je pbtje, je hebt er 1 terug!

8. SeaShell

10 zwangerschapsfotos zijn €65 zie ik bij Joy. Misschien kun je anders vragen of ze er minder wil maken voor een kleinere prijs? Ze maakt ook wel ooit 5 foto's bij shoots hoor. Zou het eens op FB in een privé berichtje vragen :)

Edit: mmmm idd €90 samen met je dochtertje.. Andere zou ik vragen aan haar wat bijv 5 foto's kosten samen met je dochter? Succes met je keuze :)

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Inderdaad, vind juist de combi met mn meisje zo leuk ;). Maar vragen staat vrij inderdaad. Al snap ik goed dat ze een minimum van bv 10 stelt want de tijd is ze er toch mee kwijt, of ze er nou 5 maakt of 15...

Maar misschien als pakket met newborn dat we iets kunnen regelen :).

10. mamak82

mamak82 Actief lid

6 nov 2011
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    In Eindhoven Kim Kivits.

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ja okay ik zie het wel als je beter gaat kijken idd die in beek en donk is dan zoiezo vaag met de aantallen e.d.

12. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Zoek eens bij jloo . In de buurt van den bosch, maar zeker de moeite waard!

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
  14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mamak62:
    Kim kivits heb ik op FB, kreeg haar al als tip van een oud collega. Is ook zeker een kanshebber!

24mandy24:
    Ga ik doen, dank je!

Momof3:
    Helaas levert Foto Peet geen digitale bestanden en dat heeft wel mijn voorkeur.
    Toch bedankt voor de tip!

Deel Deze Pagina