zwangerschaps panty??? maat 48/50

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hallo

zaterdag avond hebben we een bedrijfsfeestje van mijn vriend zijn werk.. daar is stadskledij verplicht...

vriend heeft dus een zwart pak, zwarte schoenen, roze overhemd en zwarte stropdas..

ik heb een zwarte jurk met zwarte lak schoenen (verschrikkelijk vind ik t , maarja is verplicht)

daaronder kan ik natuurlijk geen legging dragen op zo'n feest. en wil ik dus pantys kopen..

maar panty's die snijden altijd zo in mijn buik.. dus vroeg ik me af zijn er ook zwangerschaps panty's verkrijgbaar?? in maat 48/50?? (want het lijkt me dat als die er zijn, dat de buik veel en veel losser zit dan normale panty's.)

zoja.. waar dan???

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik zag ze by de H&M liggen, weet alleen niet welke maten. Bij positiekleding hingen ze.

3. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik droeg altijd gewoon normale panty's tijdens mijn zwangerschap. Ik knipte dan de bovenkant in, zodat het niet zo strak zat bij mijn buik.
    Dat kan makkelijk voor 1 avondje.
    Als je de panty vaker gaat dragen gaat het een beetje afzakken, maar dan kan je er altijd nog een slip overheen dragen tegen het afzakken.

4. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Kan je niet van die plak kousen, die op je bovenbenen blijven hangen aan doen. Heb je ook geen last van afzakkenden en knellende panty's

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Dit heb ik ook gedaan toen ik zwanger was.:)

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Hold up panty's bedoel je...
    Die blijven niet zo geweldig zitten hoor.

7. FairyLaughs

nee dat gaat ook niet.. omdat ik nogal wat dikker ben,, komen mijn bovenbenen tegen elkaar aan, en dat gaat schuren na een tijdje.. niet zo prettig dus...

maar ik ga ff wat winkels afbellen of ze zo'n pantys in mijn maat hebben.. anders knip ik t wel gewoon in ofzo

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    als je een panty van goede kwaliteit koopt (rond de 15 euro) snijdt het ook niet zo erg. De pasvorm van hema panty's vind ik echt dramatisch ;)

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bij hema hebben ze panty's tot maat 52. Maar dat zijn gewoon normale panty's geen zwangerschaps. en ze vallen vrij ruim. Als je nog groter wilt ivm je buik. Kan je bij ulla popken (weet niet of ik het goed typ) kijken. Daar hebben ze hele grote maten

10. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij prenatal verkopen ze zwangerschapspanty's in deze maat.

11. FairyLaughs

ik heb normaal maat 48... dus 50 52 moet wel lekker los zitten lijkt me he? bij normale panty's??

k ga zo ff naar de stad toe dan..

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ow ik dacht dat je 7 maanden zwanger was :$ sorry verkeerd gekeken. Bij ulla pupken kan je zeker slagen! als de Hema niet bevalt

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb zelf maat 52

14. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik droeg gewone panty's van de HEMA, maar dan wel vele maten groter ( de grootste geloof ik ) en die heb ik tot het laatst aan toe kunnen dragen. Paste goed over mijn buik en zat lekker stevig. Een zwangerschapspanty heb ik ook gehad, maar die zat echt nergens naar, helemaal geen steun.

15. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    neem gewoon kousen en klaar ben je (HEMA)

16. FairyLaughs

ik ben ook niet zwanger hoor.... denk dat jullie dat denken?

maar ik vind normale panty's zo vreselijk irritant zitten.. dat randje bovenaan zit gewoon veel te strak voor de maat wat de panty is... en dat ze je gewoon in je 'vet' duwen onder een jurkje. dat vind ik niet mooi

maar ik ben toenstraks naar een grote maten winkel gegaan in t dorp hier.. en heb ik een panty in 48 50 gekocht, was de enige die ze nog hadden dus hoop dat hij mooi zit morgen..

wel een heel aardige vrouw.. de panty koste eigenlijk 12 euro. en ik moest 6 betalen...
    ze hoopt natuurlijk dat ik dan nog eens terug kom,.. misschien doe ik dat ook wel...

Deel Deze Pagina