ik kan mn vriend op dit moment echt wat aan doen... hij is net terug van zn werk en gaat achter een sigaretje roken en laat onze kat ook even buiten kijken..we wonen hier nog niet zo lang en ze is nooit buiten geweest..ja even achter overdag onder begeleiding..en ze rent dus weg.. ben nu helemaal van slag... kan dus vannacht niet slapen... ik denk dat ze t niet red of dat ze ons huis niet meer weet te vinden ik word gek... heb zin om een potje te schelden tegen mn vriend maar dat heeft geen nut.. zoeken ook niet want het is donker en we hebben net al gezocht.. ze is mijn allesje ik hou zoveel van die kat als haar wat overkomt word ik echt gek... pfff...moest het ff kwijt ga nu maar weer zoeken..kan toch niet slapen..
Oh bah wat vervelend onze kat was laatst een maand weg, we vonden haar sterk vermagerd in de achtertuin van nog geen 10 huizen verderop. We hadden de moed al opgegeven. Ze zat zo dichtbij en evengoed niet terug kunnen vinden. Denk dat ze opgesloten heeft gezeten, ze is nu gelukkig weer helemaal aangesterkt. Dus geef de moed niet op en blijf zoeken. Is hij/zij gechipt? Hopelijk is jouw kat snel weer terug! Zal voor je duimen.
ze is niet gechipt omdat het ze altijd binnen was... heb vannacht 3 uurtjes geslapen.. mn vriend is nu een half uurtje alweer aan t zoeken.. ik ga zo even a4tjes uitprinten met foto enzo.. normaal kwam ze elke nacht spinnend op ons bed springen en sliep altijd bij ons.. ik probeer positief te denken maar ik vrees dat w dr niet meer gaan vinden... ik ga nu even mezelf gereed maken en dan ga ik maar een foto van dr bij iedereen door de brievenbus doen in deze omgeving..en ga ik zoeken
plaats meteen even fotos op marktplaats en opdie katten sites..... amivedi.nl en bel even de dierenambulance, of ze hem hebben gevonden, en zo nee of ze het in de gaten willen houden, kan je je telefoon nummer achter laten! Heel veel succes, weet hoe je je voelt. mijn kat is ook een keer de heeeeelee dag weg geweest..... maar echt, meestal komen ze vanzelf weer opduiken. misschien is hij gewoon op ontdekkingstocht.. sterkte! liefs Muis
ik ben echt bang dat ze idd op ontdekkingstocht is maar dat ze dit huis niet meer weet te vinden. we wonen hier nog niet super lang en ze is altijd binnen geweest... ik had nog hoop dat ze in de tuin hierachter zat dat is een hele grote tuin..we hebben er zelfs vannacht gezocht...we zijn omstebeurt wezen lopen en fietsen in de buurt met een zaklamp.. ik ben echt bang dat ze het niet red ofsoow omdat ze nog nooit buiten is geweest... mn vriend is nu aan het printen en ik heb maar besloten om zo een vroege ochtendwandeling te maken met mn zoontje.. hoop dat we haar vandaag nog vinden... hier een foto van dr toen ze lief lag te slapen:
Ik hoop dat je haar snel terug vindt meis. Dit is niks zo als je 'kindje' buiten loopt en je weet niet of het goed gaat.
Ik hoop ook dat je haar snel terug vind. Wij waren nog geen week verhuist toen onze kat ook naar buiten ontsnapte. Hij wist gelukkig het huis wel weer te vinden.
agossie, lijkt precies op jopie (mijn kat ) niet teveel je hoop verliezen hoor! Katten zijn slimme beestjes, ik lees zoooovaak dat ze na een of twee nachten ineens weer komen binnenhuppelen... ik duim heeel hard voor je vandaag! Ik zou misshcien ook wat briefjes her en der door de brievenbus gooien, misschien dat iemand hem in de tuin ziet ergens! succes! liefs Muis
Mijn kat is ook eens weg gelopen terwijl ik nog maar net verhuist was, en hij was ook nog nooit weg geweest. 2 dagen later kwam meneer gewoon weer binnenlopen, en wij wonen in een maisonette, en dus moest hij ook nog omhoog klimmen naar het balkon, daarom was ik ook helemaal in de stress dat hij niet meer terug zou komen. Katten redden zich vaak wel, en mocht je twijfelen, als je echt net recent verhuist bent, en je oude huis is niet al te verweg, ga daar eens kijken. Ik heb als kind onze kat eens bij ons "oude" huis vandaan geplukt toen we net verhuist waren, ik heb haar toen opgetild en mee genomen naar het "nieuwe" huis, en daarna is ze nooit meer bij ons oude huis gaan kijken.
Ik hoop dat je je kat heel snel weer vind. Onze kat is ook weleens weggelopen en na twee dagen had ik echt iets van: nja dat is mis maar de volgende dag kwam meneer binnenlopen alsof er niks was gebeurd. Kon m ook nergens in de buurt vinden. Toen we hier net woonden is ie ook weleens n dagje weggeweest maar ook gewoon weer teruggekomen. Liefs mij
@muis: ja ze lijken idd op elkaar! heb net gezocht...er zijn zoveeeel tuinen hier.. we gaan ook zo bij iedereen in de omgeving een briefje door de brievenbus doen.. moet er echt niet aan denken dat haar wat overkomt.... ze is echt mijn allesje... ze heet skittel en ze speelt met bierdopjes dan komt ze een bierdopje brenge dan moete we die weggooien dan komt ze met t bierdopje in dr bekkie weer terug.. begin zowat weer te huilen ze is zo lief zelfs toen mn zoontje van 7 maanden aan dr snorharen trok en ja dat was niet zachtjes deed ze niks... ik had vannacht gehoopt dat ze gewoon vanochtend voor de deur zou staan...met die gedachte ging ik slapen..we hebben het raam opengelaten... ik ben bang dat ze nu al veel verder van huis is weggelopen... ik hoop dat vanmiddag iemand haar ziet naar aanleiding van fotos
ik hoop het ook voor je!!!! ik ga voor je duimen hoor!! laat je het even weten als ze weer terug is? heb al even gekeken op marktplaats maar zie niks staan..... je moet zelf ook even advertentie plaatsen! als ik hier een kat zie lopen die ik niet ken kijk ik ook altijd even op MP of iemand hem mist... Liefs
ja ik laat het weten ik hoop dat ik hier snel kan plaatsen dat ze terug is.. ik heb net een advertentie op marktplaats gezet... en ga er nu even vandoor postbode spelen ga denk ik bij heel het dorp een biriefje door de brievenbus doen...
Oh meid wat erg!!!! Hopelijk is ze snel terug... Mijn poes is ook wel eens weggelopen en ze was 3 dagen weg, met oud&nieuw... Maar ze kwam gelukkig heel huids terug. Ik hoop dat jouw poezebeest ook snel terug is meid!!!!
Heb je al geprobeert om met het voerbakje je rammelen? Is er niet een bepaald geluid waar ze op afkomt? Ik weet bijna zeker dat het allemaal goed komt. Wij woonden hier 2 weken toen onze katten naar buiten gingen (voor het eerst, daarvoor waren ze nog nooit buiten geweest). Beide poezen hebben 1 nacht buiten geslapen maar de volgende dag kwamen ze vrolijk binnenwandelen om vervolgens het voerbakje leeg te eten.
ben net terug van een rondje dorp.. heb iedereen aangesproken en briefjes door de brievenbus gedaan... ga zo toch weer buiten roepen we hebben al met t voerbakje gerammeld, met de kattensnoepjes..niks helpt.. als ze gevonden word door iemand ga ik diegene een heeeele grote bos bloemen geven... ga vanmiddag sowieso een heel groot rondje lopen met mn zoontje en neem de kattensnoepjes mee..