Apart?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Even een vraagje..

Op de echo's die we hebben gehad is de baby altijd druk aan het spartelen en ook als ik af en toe luister met Angelsounds hoor ik het duidelijk bewegen. Maar hoe kan het dan dat ik het nog niet voel.. (denk ik).. Zou toch nu ongeveer moeten kunnen voelen?

Mijn laatste twee echo foto's staan in mijn album, zouden jullie eens kunnen kijken of de placenta misschien voor ligt? Ben tenger gebouwd en zie de baby ook duidelijk als een 'bobbeltje' in mijn buik.. Maak me een beetje zorgen..

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Kan nog wel een week of twee duren... en misschien ligt ie naar je rug toe, dan hoor je het wel, maar voel je het niet. Het hangt veelal af van hoe je kindje ligt, hij/zij heeft nu nog heerlijk de ruimte zonder je buikwand te hoeven raken!

Zou me dus geen zorgen maken :)

3. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Die van mij ligt met zijn rug vaak naar binnen. Dus ik voel hem ook relatief weinig in verhouding met hoe vaak ik merijn voelde.
    En daarbij in de termijn waar jij nu bent is het niet vreemd als je een aantal dagen weinig tot niets voelt hoor. Maar je niet druk hoor meid!

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Oké! :) Hoe weet je of je kleintje met het ruggetje naar binnen ligt?

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Volgens mij zijn er heel veel meiden die bij hun eerste zwangerschap de kleine pas na 19 weken voelen hoor!

over je placenta en over je rug moet je even navragen bij je vk!

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    De eerste voel je inderdaad pas later, kan zelfs dat je hem pas bij ruim 20 weken voor het eerst voelt. Hij/zij beweegt wel vollop, maar heeft nog niet de kracht om je zo te 'schoppen' dat je iets voelt. Komt echt wel!

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bij 16 weken spartelt je baby nog overal rond hoor... of hij met zn benen naar binne ligt maakt niks uit want hij kan nog alle kanten op. Dat je het niet voelt komt waarschijnlijk gewoon omdat de schopjes nog niet hard genoeg zijn, als je baby sterker wordt zal je het vanzelf gaan voelen. Bij een eerste voel je het volgens mij rond 20 weken ofzo...

Bij een eerste weet je ook nog niet precies wat je moet voelen bij een tweede voelde ik het al met 13 weken, bij de eerste met 17 dacht ik.

8. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Meestal hoor je dat je idd. bij 18 á 20 weken het kindje kan voelen! Dat je het misschien eerder hebt gevoeld, maar het gevoel niet herkent... Kan ook nog ;)

Ik ben bijna 9 weken (als het goed is morgen bij de echo weet ik meer!) En ik denk soms wat te voelen maar dat zou oorspronkelijk helemaal niet kunnen, dus wie weet zijn 't m'n darmen :D

=xxx=

Deel Deze Pagina