Ik voel bovenin mijn buik (zeg maar de bovenkant van mijn baarmoeder) de baby liggen en nu voel ik op 1 bepqaald plekje een soort regelmatig en best wel snel heen en weer gaan......het is geen hik want dat voelt meer als een regelmatige tik ik weet niet hoe ik het moet beschrijven....het lijkt in mijn ogen of ik het hartje van de baby voel maar ik weet niet of dat eigenlijk wel kan wat denken jullie meiden? (de baby is trouwens net wat anders gaan liggen en ik kan het nu niet meer vinden)
Ik voel dat ook regelmatig... een regelmatig "geklop" zeg maar. Maar ik denk niet dat het het hartje is van de baby die je voelt kloppen.. zou dat kunnen? hmm ben ik ook wel benieuwd naar. Het zullen wel regelmatige schopjes ofzo zijn of toch de hik.
ik stelde dezelfde vraag aan mijn VK vorige week, en ben een stuk korter zwanger. maar ze zij dat je heel goed het hartje zou kunnen voelen, zeker als de kleine met het ruggetje tegen je buikwand aanligt. vond ik wel bijzonder. opzich gaat het ook net zo snel als het hartje
ik weet niet of je hetzelfde bedoeld als ik maar ik heb weleens dan lig ik op me zij en dan zie ik helemaal links onderin me buik aldoor op en neer gaan.. omhoog en naar beneden en dan weer omhoog en gewoon als maar door.. het is idd geen hik want die voel ik duidelijk en dit voel ik niet van binnen verder....