au au au bandenpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    rond 16 wk kreeg ik hier last van en dit ging vrij snelover gelukkig. nu ben ik 33 wk zwanger en sinds gisteravond heb ik continu pijn gehad zo erg dat ik amper recht op kan lopen en slapen is al helemaal een ramp. ik heb deze week de kermis in tilburg bezocht en ben er zeker 5 x overheen gewandeld met me domme kop en ja nu zit ik dus met dit als resultaat. ik wist niet dat het zo erg kon worden. ik kan me benen amper optillen en afentoe krijg ik echt een flinke steek die ik moet wegpuffe. liggen is heel pijnlijk maar moet er zo toch aan geloven want rust is het enige wat helpt volgens de verloskundige. heeft iemand van jullie nog tips want echt ik wordt gek. zelf als ik me blaas leeg voel ik me baarmoeder zakken en ook dit doet pijn.
     
  2. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    zoals je zelf al zegt rust rust en nog een rust is het enige wat helpt, je lichaam laat echt wel merken als je te veel doet dus probeer dat te voorkomen!
     
  3. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Misschien een warme kruik tegen je buik aan leggen, hopen dat, dat wat verlichting geweest...

    Enne...5 keer de kermis over....pfff kwam niet verder als van de Besterd naar de Spoorlaan... :(
     
  4. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Inderdaad je moet rustiger aan doen! Je lichaam geeft zelf al aan hoever je kan gaan...ik hoop dat je na wat rust je beter voelt!

    xx
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ja naar dit stukje kreeg ik het al moeilijk maar dan wilde ik toch nog ff een klein stukje en dan weer een klein stukje en voor ik het wist was ik op het eind en ja dan moet je ook weer terug :( pakte wel een terasje tussendoor maar dit is niet voldoende geweest. ik heb vanacht al iets beter geslapen maar nog afentoe van die pijnscheuten gehad die ik echt weg moet puffen. heel de dag is pijn continu, van die zeurende en stekende pijn en dan een paar keer per dag en savonds paar x per uur van die hevige krampen :cry: vanmiddag moet ik
    naar de vk en ja die zou me wel gewoon uitlagge zo van eigen schuld maar toch hoop ik op een wonder middel. gister bijna heel de dag geslapen en gelegen maar dit heeft niet heel veel geholpen het zit nu zelfs in me rug
     
  6. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoe is het nu?
     
  7. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    het blijkt extreme bandenpijn te zijn en moet middagrust houden. dus geen klusjes in het huishouden en veel rusten. als het erger wordt moet ik bellen en dan gaat ze verder kijken. ik ben zo goed als uitgeput en hoop dat ik vanavond wat kan slapen. mijn meisje ligt ook nog is dwars wat extra belastend is voor mijn baarmoeder en spieren omdat ze zo eigenlijk helemaal niet past zij de vk. dus me meisje is me nu al aan het plagen :) ook is elke beweging die ze maakt extra pijnlijk en laat mijn nou net een druktemaker in me buik hebben. vanaf nu luister ik dus echt wel naar me lichaam en ga me echt niet meer overbelasten want pff wist niet dat het zo pijn kon doen.
     
  8. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Balen zeg. Maar goed dat de kermis in elk geval weer weg is... :)
    Lekker rustig aan doen meid.
     

Deel Deze Pagina