hey iedereen, ik heb een vraagje sinds mijn dochter geboren is heeft ze al een donkere streep op haar onderbuik tot aan haar navel. net als sommige zwangere vrouwen. een zwangerschapsstreep dus.. ik had bij het cb gevraagt wat het was en ze zij dat wel meer baby's dit hebben, ik had er nog nooit van gehoord maargoed. hebben jullie kindjes dit ook gehad, en wanneer ging het weer weg want junalee is nu al 6 maanden en die streep zit er nog steeds bye
Mijn zoontje heeft het ook. Het grappige is dat ik zelf geen streep had tijdens de zwangerschap, nu weet ik waar die al die tijd was...mijn kleine mannetje had em afgepikt
Ja hier ook! Maar ik heb het zelf ook al vanaf mijn navel naar beneden mijn hele leven. Toen ik zwanger raakte liep deze streep door naar boven. Toen ik dat bij mijn zoontje zag, had ik zo iets van, oh dat heeft hij zeker van mij
mijn zoontje heeft het ook, ik heb hem btw ook ALTIJD gehad en werd niet heftiger tijdens me zangerschap
de verloskundige heeft toen ik zwanger was verteld dat die streep komt omdat dit de plaats is waar je al paar weken oude embryo tegen elkaar bent gegroeid dus wel logisch dat babies ze ook kunnen hebben
hihi mijn jongste heeft dat ook, vond het ook al apart. Ik had tijdens de zwangerschap niet zo'n streep maar naar de bevalling wel, ik snap niks van die hormonen!
Dit zei die van mij ook! En als je het dan ziet tijdens de zwangerschap ben je net iets minder mooi geheeld...hahaha!