(zeer jaloers op de dames die 'geen streep gehad hebben in kunnen vullen' ) bij mn eerste zat ie er na 7 mnd nog.. leuk hoor helemaal weer strakgetrained op t strand aankomen met zo'n vette streep op je buik nu heb ik mn ook nog duidelijk zitten.. maar die zal de komende maanden ook nog niet wegtrekken
Ik heb een streep die doorgaat boven m'n navel en dat was bij een meisje. Maar misschien ben ik de uitzondering die de regel bevestigd?
Een streep bij beide geslachten! Bij mijn dochter was die streep alleen groter en kwam vroeger! Bij mijn zoontje wist ik zelfs niet dat ik een streep had tot ik bevallen was, maar mijn buik was dan ook enorm groot waardoor ik het niet kon zien
Ik heb gestemd, maar bedenk me nu dat ik wellicht iets te vroeg juich. Wanneer treedt een streep meestal op ( vanaf hoeveel weken?) Ik begin al een aardige buik te krijgen, maar nu nog niets te bekennen. We krijgen een zoontje.
Bij zoontje wel een streep, die liep ook door tot boven m'n navel (wel lichter). Nu zwanger van een dochter, en geen streep.
Bij 1e zwangerschap (zoon) had ik al vanaf zo'n 17 weken een zwangerschapsstreep. Nu bij de 2e zwangerschap (dochter) is er nog steeds niks te zien..
idem, tenminste ze is er nog niet 'uit' maar we gaan er maar van uit dat de echoscopiste het goed gezien heeft...