eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door joyce1987, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1987

joyce1987 Lid

25 apr 2008
    9
    0
    0
    Bemmel
    hey hey

ik denk dat ik zwanger ben ik heb een aantal symptomen, als ik van alle fora moet uitgaan ben ik zwaar zwanger haha. maar goed ik weet het natuulijk niet zeker.
    mijn tepels zijn 3 keer groter dan normaal mijn urine heeft een hele sterke geur wat gewoon door anderen om mij heen te ruiken is mijn heupen doen pijn af en toe maar niet elke dag een beetje misselijk maar dit is heeel soms. kan iemand mij hier iets over vertellen want ik weet het niet. natuurlijk hoop ik wel dat ik zwanger ben. ook zijn er een aantal aders op mijn borsten duidelijk te zien. en mijn buik is opgezet.

groetjes joyce:D

2. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    hey meid

het kan zijn adt je zwanger ben,, maar ik denk dat een testje het jouw kan laten weten... Wanneer ga je testen?

3. joyce1987

joyce1987 Lid

25 apr 2008
    9
    0
    0
    Bemmel
    hey denk je dat ik zwanger ben want ik ou anders niet weten waar dat opeens allemaal vandaan moet komen al die symptomen . de bevruchting heeft tijdens de eisrprong plaats gevonden dus ik denk dat de kanse groot zijn groetjes joyce en bedankt voor je berocht.

ps maandag fa ik testen

4. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Heyyy

hoe is de test gegaan?

5. veertje

veertje Fanatiek lid

En en, ben je zwanger?

6. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    ik ben ook wel nieuwschierig!

7. lucy

lucy Lid

7 feb 2007
    13
    0
    0
    student
    Irvine
    Hi Meiden!

Ben in de eerste week 2 pillen 'vergeten'... (niet echt vergeten, ik ben ziek geweest; overgeven, diarree etc). Heb hiervoor, en hierna wel seks gehad met mijn vriend...

Nu een maand later ben ik nog steeds niet ongesteld...

Ik heb wel echt stevige rugpijn, maar dan anders als menstruatie-pijnen, meer spierpijn onder in mn rug... dit heb ik nu sinds een week...

Ik heb ook door mijn gehele buik krampen en steekjes... hier spelen mijn darmen vast ook wel een rol in... dit ook sinds een week...

Ik weet natuurlijk dat ik gewoon moet testen... maar even alsof polsen bij jullie!

ps: Joyce, had jij misschien ook deze symptomen?

Groetjes!

8. lucy

lucy Lid

7 feb 2007
    13
    0
    0
    student
    Irvine
    ps2: het was niet de bedoeling zwanger te worden en dat is het nog steeds niet... maar wil hier ook niet in de ontkenningsfase zitten..
    :D

Deel Deze Pagina