Zwangerschaps Striemen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sanne, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wie heeft er zwangerschapsstriemen overgehouden aan de zwangerschap en wat hebben jullie eraan gedaan dat deze verminderen.

Ik heb mijn hele zwangerschap mijn buik ingesmeerd en toch striemen gekregen en het word nog niet echt minder

2. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Hoi,

Het spijt me heel erg, maar die worden niet minder!
    De kleur vervaagd wel iets,ze worden een beetje parelmoerachtig,maar verdwijnen nee helaas.
    Ik had ze met mn eerste zwangerschap al, en deze zwangerschap krijg ik er ook aan de zijkant weer wat bij!
    Soms word ik er wel depri van, maar dan kijk ik even naar mijn dochter en dan denk ik; ja, het is het wel waard.

Ik zag trouwens laatst wel zo'n tellsell reclame met van dat slakkenslijm, dat scheen ook de striemen te verminderen.
    Was wel vrij prijzig.

groetjes

3. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik had als kind al stiemen op mijn heupen en de binnenkant van mijn benen.... vond het toen heel erg en ben toen gaat smeren met bindweefsel creme... is niet echt goedkoop maar werkt wel! De rode strepen kleuren dan helemaal weg zodat je het bijna niet meer ziet!
    misschien het proberen waard?
    groetjes

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    En waar krijg je deze?

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    En waar krijg je deze?

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik was blij dat ik ze niet leek te krijgen, ben ook flink aan het smeren geweest... Met 36 weken bij de fotograaf (album) was mijn buik nog gaaf... maar daarna kwam de ellende. Ik heb mijn HELE buik vol met striemen. Ze zijn lang knalrood geweest, maar nu is de kleur gelukkig aan het wegtrekken. Doordat ik fanatiek sport en buikspieroefeningen doe op hem moment wordt het steeds minder zichtbaar, zou ik dat niet doen... dan zouden ze hoewel lichter van kleur toch nog heel goed zichtbaar zijn!

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ow en ik heb ook allebei mijn bovenbenen helemaal vol :( , die zijn wel duidelijker/erger zichtbaar nog dan die op mijn buik :(

8. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo sanne bindweefsel creme kon je toen altijd kopen bij de parfumerie zaak het is geloof ik van biodermal!
    groetjes

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Misschien lekker een zonnebankkuurtje nemen (of veel zonnen de komende zomer) worden ze iig wit van ;)

10. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Is inderdaad van Biodermal is voor sneller herstellen van littekens, want dat zijn strea,s ook gewoon.
    Helemaal weg gaan ze niet maar krimpen wel in en worden inderdaad parelmoer kleurig.

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    dan ga ik dat morgen maar eens kopen, als ze maar verminderen want kheb er best veel op buik, op mijn benen heb ik er geen maar ik was ook alleen maar aangekomen aan buik verder niet.

Eerst dacht ik van kheb geluk ik krijg er geen maar de laatste 4 weken kwamen ze er toch aan :(

12. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ja jammer is dat he? Ik had ze eerst ook niet maar rond de 32 week kwamen het als bosjes op mijn buik toen.
    Nu heb ik een paar hele kleintjes er nog maar bij gekregen die nu nog rood gekleurd zijn de striemen die ik dus al had zijn nog steeds parelmoer en ook niet verder gaan schuren.
    Geef het de tijd ze zijn echt niet zomaar verkleurd alleen je kunt het wel een beetje met herstellen mee helpen.
    Bij mij heeft het ook wel een half jaar geduurd dat ze pas aan het vervagen waren.

13. humpie

humpie Lid

31 jan 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    ik heb er nog geen last van maar een kennis vertelde mij dat jeje buik goed moet insmeren met olijfolie, ze had nergens last van

is iemand er bekent mee?

groetjes

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb ze ook op mijn buik,ze worden wel al een stuk lichter dan eerst sommige zijn al wit.
    En idd bindweefsel creme dat werkt erg goed weet ik van me moeder.
    Ik zit er niet zo heel erg mee je kan er toch niks aan doen als je ze krijgt dan krijg je ze en zo niet heb je gewoon geluk,maar ik ga wel beginnen met bindweefsel creme want dan worden ze minder dik en dat is wel iets mooier ;)

15. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ik had ze niet op mn buik maar op mn borsten.. dat waren eerst echt limoentjes en zijn nu tsja hmm perzikjes geworden maar in 1 maand tijd niet normaal ik voelde me zo lelijk

een paar kleine streepjes op mn benen en aan de zijkant van mn buik maar zie je nu niet meer... maar die kwamen toen ik al een week overtijd was grrr

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hoe heet die creme van biodermal precies?
    Want zag er niet zo snel staan bij drogist...

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

18. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Het is gewoon littekencreme van Biodermal.
    PCLE creme zou je kunnen gebruiken, maar werkt niet zoals het littekencreme.

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb ze ook, helaas...pindakaas :( Mss die bindweefselcrême ook es proberen...

20. Littleone

Littleone Actief lid

9 mrt 2007
    112
    0
    0
    Kinderverzorgster
    België
    Hier begint het nu te komen :( :cry: ... Tot nu toe alleen op de heupen, maar ze zijn echt dieprood/ naar het paarse toe :eek: . Ineens waren ze daar, terwijl ik echt al striemencrème gebruik van 8 weken zwangerschap...

Deel Deze Pagina