Zwangerschaps Striemen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sanne, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Hmm, ik heb er nu nog geen, maar zo te lezen kunnen ze nog altijd gaa verschijnen :s

2. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb de hele zwangerschap fanatiek mijn buik ingesmeerd met Bellycreme van de Hema, en er was mijn hele zwangerschap geen striem te zien... Totdat ik bevallen was :( nu heb ik onderaan mijn buik een paar striemen zitten. Ik had eigenlijk niet verwacht dat je ze zelfs nog kan krijgen als je al bevallen bent. Maar goed, ze worden al wat lichter gelukkig.

3. Flo00

Flo00 Lid

2 dec 2006
    42
    0
    0
    Zag gisteren toevallig op televisie dat je ze ook kan laten weg halen d.m.v. laser.... iets duurder denk dan de creme...... maar als niks anders helpt en je vindt het echt vervelend wel het proberen waard wellicht... geen idee wat de kosten zijn...... Heb zelf vanuit puber tijd al her en der striemen overgehouden dus verwacht als mijn buik verder gaat groeien dat dit z'n sporen achter zal laten...... Smeer m'n buik dagelijks in met anti striemen creme... tegen beter weten in eigenlijk omdat iedereen met verstand hiervan me weet te vertellen dat het om scheuren in de onderste huidlaag gaat...... en smeren hier geen invloed op heeft. Maar hoop doet leven ehhh smeren

Deel Deze Pagina