prikkelende/gevoelloze handen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door joyci, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyci

joyci Lid

28 sep 2006
    8
    0
    0
    borger
    Hallo,

Ik heb een vraagje sinds een week ongeveer heb ik erg last van mijn linkerhand. Hij prikkeld heel erg en heb er haast geen kracht meer in. Een kopje vasthouden wil al haast niet. En met schrijven is het ook erg lastig.
    Heeft iemand hier nog meer last van? Zoja wat valt er tegen te doen?

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hou je vocht vast? Maar ja dan heb je t normaal aan beide handen,,,,, tsja mss toch ff aan de dokter vragen

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb er ook last van (39.2 week zwanger) sinds een aantal weken. Het komt doordat je vocht vasthoudt. Hierdoor komen de zenuwen in je onderarmen en polsen in de verdrukking (het zgn carpale tunnelsyndroom), waardoor je dus prikkelende en pijnlijke handen en vingers krijgt. Ik heb vooral 's nachts heel erg veel pijn en overdag vooral last van tintelingen. Je kunt er weinig tot niets tegen doen, na je bevalling verdwijnt het extra vocht weer uit je lichaam en komt het normale gevoel weer langzaam terug.

4. Littleone

Littleone Actief lid

9 mrt 2007
    112
    0
    0
    Kinderverzorgster
    Belgiƫ
    Ik heb ook erge last van vocht vasthouden, de laatste week is het echt HEEL erg! Mijn voeten lijken wel olifantenpoten :( !
    Maar kan het eigenlijk kwaad vroeg ik me af? Of is het gewoon lastig?

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Sterkte meid, is erg vervelend...

6. joyci

joyci Lid

28 sep 2006
    8
    0
    0
    borger
    van mijn voeten heb ik (gelukkig) nog niet zo veel last. mijn handen, vooral mijn linker, daar in tegen wel super veel.
    en dan ben ik ook nog eens links ook. kan al haast niet meer leesbaar schrijven. dat is zo irritant.
    zal eens bij de gyn navragen of het ook kwaad kan of dat het gewoon heel erg ongemakkelijk is.

Deel Deze Pagina