Zwangerschaps- symptomen en test negatief

Discussion in 'Eerste symptomen' started by cdw, Jun 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cdw

cdw Nieuw lid

Jun 2, 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoooi!

Iemand dit misschien herkend?!
    Ik zit nogsteeds aan de pil... een tijdje terug was ik een aantal uren telaat met het innemen van de pil wel meer als 4 uur. alsnog me pil ingenomen en 2 of 3 dagen seks gehad met condoom. Daarna niet meer omdat ik dacht en nogsteeds denk dat het daarna weer goed zat. Ook info op internet opgezocht en daar stond ook het een en ander in waardoor ik dacht dat ik daar goed aan deed. Maar nu heb ik al 2 weken blaasontsteking dan weer wel en dan weer niet en het gevoel alsof alles jeukt aan de onderkant. Mijn urine naar de HA gebracht uit de directe test kwam niks maar toen ze het op kweek hadden gezet kwam er blijkbaar wel uit dat er een bacterie of iets zit. ik heb niet gevraagd of ze op zwangerschap testen.. maar mijn symptomen zijn nogal veel voor mijn idee voor een negatieve test.
    Blaas ontsteking
    maagzuur
    steken in mijn schaambot als ik rustig op de bankzit
    ik krijg weer veel meer last van puistjes terwijl ik er eindelijk vanaf was
    als ik in de spiegel kijk ziet mijn buik er veel boller uit
    druk aan de onderkant van mijn buik
    last van meer afscheiding
    normaal kan ik 2 keer perdag naar toilet nu soms een heledag niet.
    en het idee dat er meer bobbeltjes op mijn tepels zitten dan normaal en ze lijken groter te worden.

En heb dus nu getest en is negatief....

Ik zit wel aan de pil nog en ben in mijn vorige stopweek wel ongesteld geworden maar heel ligtjes.

Ik heb eigenlijk vanavond me laatste pil maar Ik slik me pil door vanwege een festival aankomend weekend mocht ik toch niet zwnger zijn maar vind dit z apart kan t haast niet geloven dat t niet zo is....
    Iemnd dit ook ervaren..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Symptomen zeggen veelal helemaal niks. Dat zullen de meeste vrouwen hier beamen.
    Veel vrouwen hebben in de ronde dat ze zwanger bleken, juist nergens last van. Alle overige rondes voelden ze van alles.

Je kunt ook van allerlei dingen gaan voelen als je denkt of hoopt zwanger te kunnen zijn. Dan ga je er juist extra op letten op wat je voelt en hoe je eruit ziet!!

Pilbloedingen kun je niet vergelijken met een natuurlijke menstruatie. Normaliter krijg je tijdens het slikken van de pil geen eisprong en dus verlies je in de stopweek alleen wat baarmoederslijmvlies.
    De pilbloedingen kunnen onderling af en toe ook wel van elkaar verschillen.

Je test is negatief. Herhaal deze aankomend weekend nog eens. Is die dan nog negatief, dan ben je echt niet zwanger. Je test namelijk gewoon de gehele zwangerschap positief.

3. cdw

cdw Nieuw lid

Jun 2, 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okeee! top nee ik wil helemaal nog niet zwanger zijn! maar als t zo is is het zo ook geen problemen mee..

Jaa idd dat van die eisprong dat je die niet heb wist ik, maja zijn best veel vrouwen door de pil heel zwanger geworden.. you never know

Ja ik snap wel wat je bedoeld klink wel logisch...
    Dankjewel voor je advies! als die symptomen nog aanhouden tot volgende week doe ik nog een test anders geloof ik et wel!

Share This Page